اپلچگونه

با این ترفند می‌توانید گوشی آیفون خود را به وبکم تبدیل کنید

این روزها، میزان استفاده از تماس‌های تصویری در میان کاربران محصولات هوشمند افزایش یافته و اغلب کاربران از طریق لپ‌تاپ، گوشی یا تبلت خود با دیگران ارتباط ویدیویی برقراری می‌کنند.

اما دوربینی که تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌ها روی محصولات خود نصب می‌کنند، از کیفیت و عملکرد چندان مناسبی برخوردار نیستند و ویدیوها با وضوح پایین و رنگ‌های کاملا بی‌روح میان مخاطبان ردوبدل می‌شوند.

اینجاست که می‌توان از دوربین گوشی‌هایی چون آیفون که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، به عنون وبکم و دوربین لپ‌تاپ برای برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد. برای این کار می‌بایست از اپلیکیشن‌های موجود کمک گرفت.

یکی از این اپلیکیشن‌ها، Camo نام دارد که می‌توان گوشی آیفون را به وبکم کامپیوترهای مک تبدیل کند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده است و با اغلب اپلیکیشن‌هایی که امکان برقراری تماس تصویری را فراهم می‌کنند، سازگاری دارد.

در واقع، با کمک Cam می‌توانید از دوربین گوشی آیفون خود به عنوان وبکم در ویدیوچت‌های زوم، گوگل میت، مایکروسافت تیمز و حتی اسلَک استفاده کنید. استفاده از این برنامهف رایگان است اما در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت 4.99 دلار در ماه، به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و از شر لوگوی Camo نیز در ویدیوهای خود خلاص شوید.

در تصویر زیر کیفیت ویدیویی که توسط وبکم لپ‌تاپ ارائه می‌شود، قابل مشاهده است:

با این ترفند می‌توانید گوشی آیفون خود را به وبکم تبدیل کنید

حال با استفاده از Camo و تبدیل دوربین گوشی آیفون به یک وبکم، کیفیت ویدیو تا به این اندازه ارتقا خواهد یافت:

با این ترفند می‌توانید گوشی آیفون خود را به وبکم تبدیل کنید

نوشته های مشابه

‫857 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا