موبایل

گوشی ردمی‌ نوت 8T شیائومی با دوربین چهارگانه معرفی شد

تنها چند روز بعد از معرفی گوشی می‌ نوت 10 یا همان Mi CC9 Pro، شیائومی از محصول دیگری تحت عنوان ردمی‌ نوت 8T برای علاقمندان برند خود رونمایی کرد.

این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به مدل ردمی‌ نوت 8 دارد، اما با این تفاوت که از تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی و فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می‌برد. ردمی‌ نوت 8T به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که در قسمت بالایی این نمایشگر، سنسور 13 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

در قسمت پشتی اما شاهد استفاده از سیستم دوربین چهارگانه هستیم به طوری که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، سنسور التراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، سنسور مکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بهرع می‌برد.

پردازش این گوشی را چیپست اسنپدراگون 665 به دوش می‌کشد. ردمی‌ نوت 8T در دو مدل حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. امکان ارتقای حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز فراهم شده است.

ردمی‌ نوت 8T، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن خود را از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین می‌کند که این باتری به فناوری شارژ 18 اتی مجهز شده است. نرم‌افزار ردمی‌ نوت 8T مبتنی بر اندروید 9 پای است.

این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 برابر با 199 یورو، مدل مجهز مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی برابر با 179 یورو و مدل مجهز به رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 249 یورو تعیین شده است.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    بررسی و نظرات کاربران در مورد ساعت هوشمند می واچ شیائومی نسخه Revolve – Xiaomi Mi Watch Revolve

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با هدفون شیائومی شیائومی Mi Earbuds Basic 2

    می CC9 پرو شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا