اپلایرانچگونه

ساخت اپل آیدی در ایران

آموزش تصویری ساختن حساب کاربری اپل از ایران

اگر شما به تازگی یکی از محصولات اپل را خریداری کرده‌اید، حتما می‌دانید بدون اپل آیدی هیچ کاری پیش نمی‌رود. ساختن اپل آیدی کار پیچیده‌ای نیست اما اگر کارت اعتباری مانند مستر کارت نداشته باشید، همه‌چیز پیچیده می‌شود. از آنجایی هم که اکثر ما ایرانی‌ها کارت اعتبار بین‌المللی نداریم باید به گونه‌ای فرایند ساخت اپل آیدی را دور بزنیم. برای این کار باید ابتدا آخرین نسخه از نرم‌افزار آی‌تونز را داشته باشید.

لینک دانلود آی‌تونز از سایت رسمی اپل

پس از اینکه این نرم‌افزار را دانلود کردید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا اپل آیدی خود را به صورت رایگان و بدون نیاز به کارت اعتباری بسازید. برای راحتی کار شما بقیه مراحل ساخت اپل آیدی را به صورت تصویری پیش می‌رویم.

*نکته: بهتر است در تمام مراحل کار از یک وی‌پی‌ان با سرور آمریکا استفاده کنید.

یک برنامه رایگان مانند اینستاگرام را جست‌وجو کنید

روی گزینه Get یکی از اپلیکیشن های رایگان به دلخواه کلیک کنید

ساختن اپل آیدی

ساختن اپل آیدی

اگر در این قسمت کشور را آمریکا نوشته بود، به مرحله بعد بروید. اگر هر کشور دیگری بود، روی Click here کلیک کنید و United states را انتخاب کنید و Change را بزنید. سپس ادامه مراحل را باید از ابتدا طی کنید.

ساختن اپل آیدی

در این قسمت می‌توانید هر آدرس و شماره تلفنی را در آمریکا وارد کنید. می‌توانید آدرسی که ما وارد کردیم را بزنید و یا اینکه از سایت‌هایی مثل دو مرحله پایین، آدرس و شماره تلفن الکی بگیرید!

ساختن اپل آیدی

این سایت بی‌نهایت آدرس و کدپستی در آمریکا می‌سازد و ما اتفاقی یکی از آنها را انتخاب کردیم.

این سایت که در بالا مشاهده می‌کنید هم مانند سایت‌های قبلی است با این تفاوت که شماره تلفن های الکی اما قابل قبول تولید می‌کند!

(دقت کنید که شماره کد ایالت‌ها را به درستی وارد کنید، پیش شماره یا کد هر ایالت را می‌توانید از allareacodes دات کام پیدا کنید).
اگر مشکلی نباشد شما تصویر بعد را خواهید دید.

* اگر فرایند ساختن اپل آیدی زیاد طول بکشد اپل خود به خود فرایند را کنسل می‌کند و باید همه مراحل را از ابتدا انجام دهید. (Time Out)

* در نوشتن پسورد دقت کنید. پسورد شما باید شامل حروف کوچک و حروف بزرگ انگلیسی باشد، باید عدد در آن وجود داشته باشد، باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد. شما نمی‌توانید یک کاراکتر را هم سه بار پشت سرهم استفاده کنید و پسورد شما نمی‌تواند کلمه ای از ایمیل شما باشد.

اگر به این تصویر رسیدید، یعنی کار تقریبا تمام است. حالا باید وارد اینباکس ایمیل خود شوید و ایمیلی که اپل فرستاده را باز کنید.

پس از انجام این مرحله کار تمام است و شما می‌توانید اپل آیدی خود را در هر دستگاه اپلی استفاده کنید. اگر هر سوالی در ساخت اپل آیدی داشتید می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

منبع : آی‌تی‌ایران

‫5 دیدگاه ها

  1. چگونه پیام‌های واتس‌اپ را به‌طور مخفیانه بخوانیم و افراد را از طریق این پیام‌رسان ردیابی کنیم؟
    فناوری آموزش و یادگیری، آموزش ترفندهای کاربردی – صفحه 3 از 66 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

    سرمایه گذاری گسترده اپل در کمپانی تولید کننده لیزرهای Face ID

  2. ดูหนังออนไลน์,เว็บดูหนังออนไลน์ฟรี 24 ชั่วโมง,ดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก,ดูหนังออนไลน์ฟรี,ดูหนังออนไลน์
    ชัด,ดูหนังใหม่ออนไลน์,
    หนังใหม่,ดูหนังฟรี,ดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุกภาคไทย,เว็บดูหนัง,ดูหนัง,หนังออนไลน์,หนังออนไลน์ฟรี,หนังใหม่ออนไลน์,ดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก
    ไม่มี โฆษณา,ดูหนังใหม่,ดูหนังออนไลน์2023,ดูหนังออนไลน์เต็มเรื่อง,หนัง
    hd,เว็บดูหนังออนไลน์,ดูหนังออนไลน์ฟรี
    ไม่กระตุก,หนังออนไลน์มันๆ,ดูหนังออนไลน์ใหม่,หนังออนไลน์ใหม่,ดูหนัง hd,ดูหนังใหม่ออนไลน์ฟรี,ดูหนังออนไลน์ hd,ดูหนังออนไลน์ใหม่ๆ,หนังออนไลน์ไม่กระตุก,
    หนังใหม่ไม่กระตุก,เว็บดูหนังออนไลน์ฟรี 24 ชั่วโมงไทย,ดูหนังไม่กระตุก,หนังฟรี,ดูหนังออนไลน์ฟรี 4k ไม่กระตุก,เว็บดูหนังฟรี,ดูหนังฟรีออนไลน์,หนังใหม่ฟรี,
    เว็บดูหนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก,
    ดูหนังhdฟรี,หนังใหม่hd,ดูหนังออนไล,หนังใหม่ hd,ดูหนังออนไลน์ฟรี 24 ชั่วโมง,
    ดูหนังออนไลน์ 4k ไม่กระตุก,ดูหนังออนไลน์ ไม่กระตุก,
    หนังออนไลน์ ไม่กระตุก,หนังออนไลน์เต็มเรื่อง,หนังใหม่ชนโรง,หนังใหม่ออนไลน์เต็มเรื่อง,หนังออนไลน์hd,ดูหนังใหม่ชนโรง,
    หนังออนไลน์ฟรีไม่กระตุก,หนังออนไลน์ใหม่ๆ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا