پوشیدنی هوشمند

ویدیوی لو رفته از شیائومی «می واچ»، تنها چند روز قبل از معرفی

روز گذشته کمپانی چینی شیائومی رسما تایید کرد که در کنار گوشی «Mi CC9 Pro»، این شرکت ساعت هوشمند «می واچ» را نیز معرفی می‌کند. حال امروز یک ویدیو کوتاه از این ساعت هوشمند منتشر شده که نگاهی کوتاه به قابلیت‌های این ساعت هوشمند انداخته است.

 

پس از آنلاک کردن دستگاه، یک منو شامل 9 اپلیکیشن میبینیم که روی پس زمینه مشکی قرار گرفته‌اند. این پس‌زمینه مشکی نشان می‌دهد که شیائومی در این ساعت هوشمند هم از رابط کاربری MIUI استفاده شده است. همچنین در این ویدیو تاج دیجیتالی می واچ هم برای استفاده از قابلیت‌های مختلف رابط کاربری دیده می‌شود. ضمنا این تاج به عنوان دکمه پاور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب اینکه کاربر در این ویدیو با استفاده از می واچ یک ویدیو تبلیغاتی را به طور کامل پخش می‌کند.

شیائومی «می واچ» با چیپست اسنپدراگون 3100، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، وای‌فای، بلوتوث و همچنین پشتیبانی از «ای‌سیم» عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این ساعت هوشمند شیائومی در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. از آنجایی که تنها چند روز تا تاریخ رونمایی رسمی این محصول باقی مانده، احتمال می رود طی روزهای آتی شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گجت هوشمند باشیم.

شیائومی می واچ در تاریخ 9 آبان در کنار می نوت 10 و CC9 Pro رسما معرفی خواهد شد.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا