تکنولوژی

اپل ایرپاد پرو طی چند روز آینده و مجهز به قابلیت حذف نویز معرفی می‌شود

مدتی است که اپل سودای تولید نسل جدیدی از ایربادهای وایرلس خود را در سر می‌پروراند و اکنون شنیده شده که این محصول با نام ایرپاد پرو و در طی ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

طبق گزارشی که توسط وب‌سایت چاینا اکونومیک دیلی متشر شده، نسل سوم ایرپاد با قیمت تقریبی ۲۶۰ دلار معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. تاکنون تصور می‌شد که این محصول با نام ایرپاد ۳ معرفی خواهد شد، اما این منبع خبری مدعی شد که اپل، نام ایرپاد پرو را برای این محصول در نظر خواهد گرفت.

قیمتی که برای ایرپاد پرو تعیین شده، حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل فعلی و نسل دومی‌آن است. همانطور که می‌دانید مدل فعلی ایرپاد از قابلیت شارژ وایرلس بی‌بهره است و به احتمال فراوان، در ایرپاد پرو شاهد تعبیه این قابلیت خواهیم بود.

با توجه به تصاویری مفهومی‌که از این محصول به بیرون درز کرده، می‌توان گفت که ایرپاد پرو با طراحی جدیدی عرضه خواهد شد. همچنین شاهد اضافه شدن چند حالت برای گوش دادن به صوت خروجی در این محصول خواهیم بود. قابلیت دیگر مورد انتظار در این محصول، حذف صداهای مزاحم یا همان نویز کنسلینگ است.

اپل ایرپاد پرو همچنین به بدنه‌ای مقاوم در برابر آب، تراشه صوتی ارتقایافته و دامنه پوشش بلوتوثی بیشتر مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که این محصول در جریان کنفرانس احتمالی اپل در تاریخ ۳۰ اکتبر رونمایی خواهد شد اما اپل هنوز رسما این تاریخ را تایید نکرده است.

اما اگر این تاریخ تایید شود، علاوه بر این محصول، شاهد رونمایی از دستگاه‌های دیگری نیز خواهیم بود که از جمله  آن‌ها می‌توان به آیپدپرو اشاره کرد. گفته می‌شود که این محصول به سیستم دوربین سه‌گانه‌ای شبیه به آنچه در آیفون ۱۱ پرو بکار رفته، مجهز خواهد بود. شنیده شده که این دوربین، سنسورهای اصلی و التراواید خود را حفظ خواهد کرد اما سنسور تله‌فوتو جای خود را به سنسور ToF جای خواهد داد تا بتوان از آن برای کاربردهای مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی استفاده کرد.

منبع: phonearena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا