اپل

حذف نویز محیط در ایرپاد جدید اپل قابل تنظیم است

از مدت‌ها پیش شایعات و اخبار متعددی راجع به اینکه اپل قصد دارد نسل جدید ایرپاد مجهز به تکنولوژی حذف نویز محیط را عرضه کند، شنیده شده است. این شایعات پس از انتشار نسخه بتا آی او اس 13.2 و زمانی که آیکون ایرپاد جدید درون برنامه رویت شد بیشتر قوت گرفت. حال با قاطعیت می‌توان گفت در آینده نزدیک شاهد رونمایی از نسل جدید ایرپادهای اپل خواهیم بود.

حال «گیلرم رامبو» برنامه نویس معروف یک انیمیشن را در آی او اس 13.2 بتا کشف کرده که نحوه حذف نویز محیط اطراف توسط ایرپادهای جدید اپل را نشان می‌دهد. همانطور که در توییت زیر هم می‌بینید، کاربران از بخش کنترل سنتر قادر خواهند بود میزان نویز محیط را خودشان تنظیم کنند.

حذف نویز محیط در نسل جدید ایرپاد اپل

این ویژگی از این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که اکثر هدفون‌های مجهز به قابلیت حذف نویز محیط تنها با تنظیمات غیرقابل تغییر عرضه می‌شوند و کاربر نمی‌تواند آن را تغییر دهد. برخی شرکت‌ها مثل سونی هم ویژگی را تعبیه کرده‌اند که با ضربه زدن روی گوشی هدفون امکان قطع و وصل کردن این ویژگی را به کاربر می‌دهد.

ناگفته نماند که فعلا هیچ اطلاعی از زمان معرفی این ایرپاد در دسترس نیست. البته پیش‌بینی‌های اخیر مینگ-چی کو تحلیلگر معروف پل نشان داد احتمالا سال 2020 شاهد عرضه این ایرپادها خواهیم بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا