اپل

آموزش ساخت مموجی دلخواه در آی او اس 13

با عرضه آی او اس 13، اپل نیز قابلیت‌های جدیدی برای ساخت مموجی های دلخواه به‌وجود آورده است. در این به‌روزسانی، رنگ‌ پوست جدید، چهره‌های جدید، وسایل تزئینی جدید و حتی امکان تغییر ظاهر دندان‌ها وجود دارد. در آی او اس 13 شما حتی می‌توانید مموجی‌ها دلخواهتان را در اشکال مختلف استفاده کنید. آواتارهای مموجی جدید اپل در حال حاضر در آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس قابل استفاده هستند.

مموجی‌های آیفون با مموجی‌هایی که در دیگر اسمارت‌فون‌های رقیب وجود دارند کاملا متفاوت هستند. برای مثال مموجی ‌های واقعیت افزوده که اخیرا در گوشی‌های سامسونگ دیدیم خیلی ظاهر دلچسبی نداشتند. جالب اینکه خود سامسونگ هم در مراسم معرفی گلکسی اس 10 اشاره زیادی به این مموجی‌ها نداشت. گوگل هم فعلا مموجی‌های اختصاصی خود را معرفی نکرده که ممکن است با معرفی پیکسل 4 شاهد مموجی‌های اختصاصی این شرکت نیز باشیم.

کاربرد مموجی‌های اپل

مموجی ‌های آی او اس 13 را می‌توان در اپلیکیشن‌های Messages، فیس‌تایم، میل، Notes و دیگر اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربر استفاده کرد.

مموجی های آی او اس 13

روش ساخت مموجی‌های دلخواه

در آی او اس 13 کاربر می‌تواند از ویژگی‌های جدیدی در مموجی‌ها استفاده کند که در بالا به آنها اشاره کردیم. برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف برای استفاده در مموجی‌ها، تب‌های مختلفی وجود دارند. در هر تب با استفاده از اسلایدر تعبیه شده می‌توانید پوست، مو و آرایش هر مموجی را تنظیم کنید.

در این قسمت همچنین با وسایل جانبی بیشتری نیز مواجه می‌شوید که از جمله آنها می‌توان به ایرپاد، عینک، گوشواره، دستبند و کلاه اشاره کرد. همچنین در این بخش می‌توان دندان‌های مموجی را به نیز به اشکال مختلفی تغییر داد.

استیکر مموجی چیست؟

به جای اینکه از مموجی‌ در پیام‌هایتان استفاده کنید، این امکان برای شما وجود دارد که از استیکر همان مموجی نیز استفاده کنید. به محض اینکه مموجی دلخواهتان را طراحی کردید، آیفون شما به‌صورت اتوماتیک پک استیکرهای همان مموجی را برایتان آماده می‌‌کند.

استیکرهای مموجی را از کجا پیدا کنم؟

در اپلیکیشن Messages، روی آیکون مموجی ضربه بزنید و سپس آیکون سه نقطه را لمس کنید. در این بخش اگر قبلا مموجی ساخته باشید، می‌توانید آن را ویرایش یا حذف کنید.

چه آیفون‌هایی از نسخه جدید مموجی ‌ها پشتیبانی می‌کنند؟

اگر آیفون شما از چیپست A9 بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید از مموجی‌های جدید اپل استفاده کنید. چیپ A9 در آیفون 6اس و آیپد نسل پنجم استفاده شده است. البته به یاد داشته باشید که سیستم‌عامل دیوایس شما باید به آی او اس 13 به‌روزرسانی شده باشد.

منبع: سی‌نت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا