اپل

بروزرسانی جدید آی او اس 13.3.1 عرضه شد

اپل ساعاتی پیش بروزرسانی جدید آی او اس 13.3.1 را برای کاربران آیفون و آیپد خود عرضه کرد. با دریافت این آپدیت، باگ‌های موجود در نسخه قبل برطرف خواهند شد.

از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به رفع مشکل قابلیت Communication Limits اشاره کرد که به کاربران کم‌ سن‌وسال این اجازه را می‌داد تا بدون وارد کردن کدعبور اسکرین تایم، مخاطب جدیدی را به گوشی اضافه کنند.

در گوشی‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نیز قابلیت غیرفعال کردن تراشه U1 UltraBand  اضافه خواهد شد. قابلیتی که در طی ماه‌های اخیر دردسرهای زیادی را برای اپل بوجود آورد و این شرکت را به جاسوسی از کاربران از طریق ردیابی موقعیت مکانی آن‌ها متهم کرد. اما اپل این اتهامات را رد و عنوان کرد که اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران، تنها روی دستگاه باقی می‌ماند و به این شرکت ارسال نمی‌شود.

با این حال، قابلیت مذکور دیگر به صورت پیش‌فرض فعال نیست و کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن را غیرفعال کنند. علاوه بر بروزرسانی آی او اس 13.3.1، اپل آپدیت جدید آیپد او اس 13.3.1 را نیز برای کاربران خود عرضه کرد.

با دریافت این بروزرسانی، باگ‌های گزارش‌شده از قبیل عیب‌های موجود در اپلیکیشن Mail رفع خواهد شد. همچنین مشکلات دیگر مربوط به فیس تایم، اپلیکیشن Photos، کارپلی و باگ مربوط به عدم نمایش اعلانات بعد از اتصال به وای‌فای برطرف شده‌اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا