تکنولوژیموبایل

پردازنده جدید Core i9-9900KS شرکت اینتل رونمایی شد

شرکت اینتل به تازگی از نسل جدید پردازنده‌های هشت هسته‌ای خود تحت عنوان Core i9-9900 KS که از فرکانس 5 گیگاهرتزی برای تمامی‌ هسته‌ها بهره می‌برد، پرده برداشت.

اگر به دنبال خرید سیستمی‌قدرتمند با سخت‌افزاری پیشرفته هستید، باید بگوییم که شرکت اینتل اخیرا از پردازنده جدید خود به نام Core i9-9900KS رونمایی کرد. محصولی که سریع‌ترین و قوی‌ترین پردازنده این شرکت به حساب می‌آید.

این پردازنده در مقایسه با مدل 9900K با تغییراتی در جهت بهبود عملکرد همراه شده و قادر است تا سرعت کلاک 5 گیگاهرتزی را برای تمامی‌هسته‌ها پشتیبانی کند. این در حالی است که بسیاری از پردازنده‌ها، این میزان سرعت کلاک را برای یک هسته ارائه می‌دهند.

در خصوص قدرت و توان پردازشی نیز باید گفت که این پردازنده جزو یکی از بهترین‌های کلاس خود در زمینه پردازش چند هسته‌ای به حساب می‌آید. اینتل کلاک پایه این محصول را برابر با 4 گیگاهرتز اعلام کرده و این در حالی است که کلاک پایه مدل قبلی یعنی 9900K برابر با 3.6 گیگاهرتز بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر جزییات این چیپست به بیرون درز نکرده و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

مرتبط: پردازنده‌ جدید شرکت ARM ویژه گوشی‌های پیشرفته سال 2019 رونمایی شدند

پردازنده‌ جدید شرکت ARM ویژه گوشی‌های پیشرفته سال 2019 رونمایی شدند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا