تکنولوژی

دستگاه گیمینگ قابل حمل MSI به پردازنده جدید اینتل مجهز می‌شود

بر اساس گزارش‌ها، شرکتMSI   برنامه دارد نوعی کامپیوتر گیمینگ  قابل حمل به نام Claw معرفی کند که برای رقابت با محصولاتی مانند Steam Deck شرکت Valve، دستگاه Rog Ally شرکت ایسوس  و  Legion Go شرکت لنوو طراحی شده است. بعد از انتشار تیزر معرفی Claw، در پلتفرم  اکس (توییتر سابق)، تصویری از این دستگاه منتشر شده که توجه بسیاری از فعالان حوزه گیمینگ را به خود جلب کرده است.

Claw شباهت زیادی به Rog Ally شرکت ایسوس دارد. دو دگمه غلطکی آن، دور از مرکز این دستگاه تعبیه شده و برای افزودن به جاذبه بصری، با نورپردازی  RGB طراحی شده‌اند.

بر اساس آزمایش‌های انجام شده که به صورت غیر رسمی گزارش داده‌اند، دستگاه قابل حمل گیمینگ ام‌اس‌آی، احتمالا به یکی از پردازنده‌های جدید شرکت اینتل به نام Meteor Lake تجهیز شده‌اند. این خبر عجیبی است زیرا شرکت‌های لنوو و ایسوس از پردازنده Ryzen Z۱ Extreme شرکت ام‌ای‌دی در دستگاه‌های خود استفاده کرده‌اند.

اینتل قبلا در زمینه تولید درایورهای جی‌پی‌یو با چالش‌هایی روبرو بوده و در این زمینه زیاد خوشنام نیست. حالا برای دیدن کیفیت بازی‌ها با پردازنده جدید Meteor Lake باید منتظرعرضه دستگاه Claw باشیم. در اطلاعات لو رفته  از مشخصات  دستگاه Claw، حافظه آن ۳۲ گیگابایت معرفی شده که ۲ برابر میزانی است که در محصولات دو شرکت رقیب دیگر می‌بینیم.

در مشخصات لو رفته، به اندازه صفحه نمایش، رزولوشن تصویر و هرگونه جزئیاتی مربوط استفاده از پنل‌های اولد دستگاه اشاره‌ای نشده است. بر اساس تصویر منتشر شده در اکس، ظاهرا اندازه صفحه نمایش این دستگاه مشابه صفحه نمایش ۷ اینچی Rog Ally است.

به احتمال زیاد در نمایشگاه CES  امسال که به زودی برگزار خواهد شد، دستگاه Claw معرفی می‌شود.

منبع: theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا