خودرونمایشگاه 2020 CES

تاکسی بدون راننده در CES 2019

صحبت‌ درباره تاکسی‌های بدون راننده آنقدر جذاب است که پایانی بر آن نیست. همه‌جا درباره آینده حمل‌ونقل گفت‌وگو می‌شود. این حوزه طرفداران بسیار جدی پیدا کرده است و همه منتظر هستند تا همه شهر پر شود از خودروهای بدون راننده.

این موضوع البته برای دولت‌ها ترسناک است و همچنین حکومت‌ها نگران هستند که روبات‌ها کنترل شهر را در دست بگیرند و نشود جلوی خطای احتمالی آنها را گرفت. اما جدای از این خطرات یوتیوبر معروف یعنی MKBHD تصمیم گرفته تا سوار یکی از این تاکسی‌های بدون راننده در CES 2019 شود و از این تجربه فیلم بگیرد.

یاندکس یک سرویس حمل‌ونقل روسی است که سرویسی مشابه اوبر را در روسیه ارمنستان و غیره ارائه می‌دهد. این سرویس دهنده با دست پر به لاس وگاس رفته تا تاکسی بدون راننده خود را آزمایش کند. البته برای احتیاط یک نفر در صندلی شاگرد می‌نشیند تا در صورت لزوم کنترل خودرو را از درست روبات خارج کند و خودش اوضاع را در دست بگیرد تا حادثه‌ای احتمالی پیش نیاید.

این تاکسی بدون راننده و کاملا اتوماتیک کار می‌کند و شما فقط مقصد را در نقشه انتخاب می‌کنید. این خودرو خودش بهترین مسیر را انتخاب می‌کند و خودش شما را به آنجا می‌برد. در ادامه دیدئوی این تجربه را از دست ندهید.

.

مطالب مرتبط:

کامیون نیمه‌خودران دایملر

M-Byte؛ رویایی که واقعی شد

از طريق
YouTube

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا