اپل

نسخه نهایی اپلیکیشن فتوشاپ برای آیپد منتشر شد

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، نسخه نهایی اپلیکیشن فتوشاپ شرکت ادوبی برای کاربران آیپد اپل عرضه شد.

اگر خاطرتان باشد ادوبی در سال گذشته و در جریان کنفرانس MAX خود رسما از تصمیم خود برای عرضه اپلیکیشن فوتوشاپ برای دارندگان تبلت‌های ایپد اپل خبر داد که در نهایت، این وعده جامه واقعیت به تن کرد. اگرچه ادوبی رسما عرضه فوتوشاپ برای آیپد را اعلام نکرده اما لینک این اپلیکیشن در اپ‌استور اپل موجود است.

دانلود و استفاده 30 روزه از این اپلیکیشن رایگان است اما بعد از گذشت این یک ماه و در صورت تمایل برای استفاده بیشتر، کاربران می‌بایست مشترک Creative Cloud باشند.  اگرهم کاربری پیش‌تر در این سرویس و برای استفاده از اپلیکیشن‌های دسکتاپ ادوبی همانند فوتوشاپ اشتراک داشته، می‌تواند با لاگین شدن این فرآیند را انجام دهد.

اپلیکیشن فتوشاپ برای آیپد همچنین از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند و امکان کار با فایل‌های PSD (لایه‌ها و غیره) را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. ادوبی همچنین تغییراتی را در این اپلیکیشن اعمال کرده تا متناسب با رابط کاربری لمسی آیپد بهینه شود و بتوان از برخی قابلیت‌های همانند انتخاب سریع و یا پینت‌براش، بهتر استفاده کرد.

دستگاه‌هایی که از اپلیکیشن فتوشاپ پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • آیپد پرو (وای‌فای، وای‌فای و سلولار)
  • آیپد پرو 13.9 اینچی و نسل دوم
  • آیپد پرو 10.5 اینچی
  • آیپد پرو 9.7 اینچی
  • آیپد نسل پنجم
  • آیپد مینی 4
  • آیپد ایر 2

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان ذخیره فایل‌ها در فضای ابری و کار بر روی آن‌ها از طریق نسخه دسکتاپ فتوشاپ اشاره کرد. در کل، قابلیت‌های جدیدی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می‌تواند نیازهای کاربران آیپد را برطرف کند.

ادوبی همچنین قصد دارد تا در آینده نزدیک، اپلیکیشن Illustrator را نیز به آیپد اضافه کند که این امر احتمالا در سال آینده میلادی محقق خواهد شد.

منبع: thenextweb

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام بنده مدتی هست که فتوشاپ آیپد رو دانلود کردم منتها نمیدونم چرا نمیگذاره وارد بشی، تا میخوای sing کنی میزنه اینترنت قطع هست حتی با vpn هم وارد میشم همین رو میزنه حتی برای اسفاده رایگان سی روزه هم اجازه نمیده وارد بشم،؟؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا