تکنولوژی

آماده اخبار تکنولوژی در 2019 باشید

از اخبار تکنولوژی سال 2019 چه خبر؟

بهتر است کمی صبر کنیم و ابتدا نگاهی به مهمترین اخبار تکنولوژی سال گذشته را مروری کنیم و بعد ببینیم برای سال جدید منتظر چه تکنولوژی‌ها و محصولاتی هستیم؟

نگاهی به سال 2018

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۸

بدترین پسوردهای سال ۲۰۱۸

بهترین‌های لوس‌آنجلس اتو شو 2018

بازی‌های محبوب واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۸

بهترین گوشی‌های 2018

محبوب‌ترین بازی‌های 2018 به انتخاب گوگل

امن ترین نقاط جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین گجت‌های پوشیدنی ۲۰۱۸

نگاهی به سال 2019

عرضه وایتبردهای سرفیس هاب 2 در سال 2019

روبات «اسپات مینی» سال 2019 به بازار می‌آید

گوشی تاشو سامسونگ سال 2019 معرفی می‌شود

پیش‌بینی‌ها درباره سنسور تشخیص چهره آیفون 2019

اخباری از گلکسی‌های 2019

سنسورهای سه بعدی تشخیص چهره سونی روی آیفون‌ 2019

سانتافه 2019؛ اثر انگشت جایگزین سوئیچ

جذابیت‌های سال 2019

سال 2019 بسیار سال جذابی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی است. امسال همه شرکت‌ها محصولات خیلی خوبی را آماده کرده‌اند. بسیاری از کارشناسان توییت‌هایی کردند و خوشحال هستند که می‌توانند دنیا را در سال 2019 ببینند. جذاب‌ترین محصولات سال 2019 کدام‌ها هستند؟

سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ با گلکسی اس 10 سال خوبی را پیش رو داشته باشد. سامسونگ در زمینه ساخت موبایل پیشرفت‌های فوق‌العاده داشته است و با اختلاف رهبر بازار موبایل جهان است.

گلکسی اس 10

سامسونگ موفق شد در پرچمداران خود جک هدفون را نگه دارد و به بریدگی یا ناچ که کابوس سال گذشته بود تن ندهد. انتظار می‌رود سال 2019 سامسونگ دوربین جلو را به شکلی که در تصویر بالا می‌بینید در بیاورد تا همچنان ناچ را نداشته باشد و در عین حال صفحه نمایش را وسیع‌تر کند.

اپل

محصولات اپل برای دوست داران تکنولوژی و به‌ویژه طرفداران این برند همیشه جذاب است. در سال 2018 خلاقیتی از اپل در ساخت آیفون ندیدیم و عملا همان آیفون 2017 دوباره معرفی شد! اما این مدل برای اپل طبیعی است و از نامگذاری هم مشخص است. اما امسال منتظر هستیم تا اپل آیفون 11 را معرفی کند که باید از تکنولوژی‌های بسیار خوبی برخوردار باشد و شایعات حاکی از تغییرات مهم در این موبایل پرطرفدار است.

مک پرو

اپل احتمال دارد امسال نسخه جدیدی از مک پرو خود را هم به بازار عرضه کند. اما از مک پرو واجب‌تر مک بوک است. احتمال می‌رود امسال اپل دست به سر و روی کامپیوترهای خود بکشد و نسخه جدیدی از آی‌مک و مک بوک را هم به بازار معرفی کند.

تسلا

تسلا هم به عنوان خلاق‌ترین خودروساز امسال برای محصول جدید خودش را آماده می‌کند. این خودرو که احتمالا مدل Y نام دارد قرار است سال 2019 رونمایی شود.

تسلا مدل Y

یک موضوع گیج کننده درباره تسلا نامگذاری این کمپانی است. اول با مدل S شروع شد و بعد مدل 3 آمد و پس از آن هم مدل X و حالا مدل Y که یک نوع عجیبی از نام گذاری است!

 

در قسمت نظرها به ما بگویید کدام تکنولوژی بیشترین تغییر را خواهد داشت و شما به کدام تغییر حس بهتری دارید.

از طريق
یوتیوب

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا