سامسونگموبایل

اخباری از گلکسی‌های 2019

برنامه سامسونگ برای پرچمداران سال آینده

طی چند سال گذشته، استراتژی موبایلی شرکت سامسونگ بر مبنای معرفی و عرضه سه گوشی هوشمند جدید در هر سال بوده است. دو مدل گلکسی اس و یک گلکسی نوت. اما طبق اطلاعات اخیر، این تعداد در سال جدید پیش رو-2019- قرار است افزایش پیدا کند. حالا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این گوشی‌ها منتشر شده از جمله اندازه صفحه‌های نمایش آنها.

طبق اخبار منتشر شده، بزرگ‌ترین مدل گوشی‌ ساموسنگ در سال آینده، گلکسی نوت 10 خواهد بود که مجهز به صفحه نمایش 6.75 اینچی است. این عدد تنها کمی بزرگ‌تر از اندازه صفحه نمایش گلکسی نوت 9 است و این در حالی است که اندازه حاشیه‌های مدل جدید نیز نسبت به نسل پیشین خود، کمتر شده است.

در سری گلکسی اس، مدل گلکسی اس 10 5G طبق گزارش‌ها قرار است با صفحه نمایش بزرگ 6.66 اینچ معرفی شود. این مدل قرار است همراه با گلکسی اس 10 (که احتمالا گلکسی اس 10 اج نام خواهد داشت) و گوشی بزرگ‌تر گلکسی اس 10 پلاس عرضه شود.

دو مدل دیگر نام برده شده قرار است به ترتیب به صفحات نمایش به اندازه‌های 6.11 و 6.44 اینچی مجهز باشند. در مقام مقایسه، گلکسی اس 9 پلاس با صفحه نمایش 6.2 اینچی و گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شدند.

در آخرین رده سری گلکسی اس 10، ارزان‌ترین مدل قرار دارد: Galaxy S10 Lite مجهز به صفحه نمایش 5.75 اینچی که بر اساس استاندارد‌های امروزی، اندازه کوچکی از صفحه نمایش محسوب می‌شود. مدل فوق الذکر تنها کمی کوچک‌تر و با حاشیه کمتر از مدل کنونی گلکسی اس 9 است.

مدل‌های جدید سری گلکسی اس 10 قرار است طی مراسمی در بیستم فوریه سال آینده معرفی شوند. هنوز از تاریخ معرفی مدل جدید گلکسی نوت 10 خبری منتشر نشده است اما بر اساس روال سال‌های قبل، اوایل ماه آگوست پیش بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا