ال جیموبایل

احتمال عرضه گوشی تاشوی ال‌جی تا سال آینده

سامسونگ قرار است سال آینده گوشی جدید تاشو-Foldable- خود را معرفی کند و حالا گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت ال‌جی نیز برنامه دارد تا محصول مشابهی با رقیب خود، به زودی عرضه کند.

ال‌جی به تازگی سه نام‌ تجاری LG Flex، LG Foldi و LG Duplex  را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به نام خود ثبت کرده است، نام‌هایی که به احتمال زیاد قرار است برای گوشی‌های جدید ال‌جی من جمله گوشی هوشمند تاشوی این شرکت مورد استفاده قرار گیرند.

تا پیش از این شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه گوشی‌های جدید ال‌جی احتمالا در جشنواره CES 2019 در ماه ژانویه آینده معرفی خواهند شد. علاوه بر این، معرفی محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه Mobile World Congress در ماه فوریه نیز محتمل است.

نام‌های تجاری جدید ال‌جی در بیست و یکم نوامبر امسال توسط EUIPO ( سازمان مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) به ثبت رسیده‌اند و در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دستگاه‌‌ها منتشر نشده است. سه نام تجاری فوق الذکر در طبقه کلاس 9 دسته بندی شده‌اند، کلاسی که گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شود و به احتمال زیاد یکی از این سه محصول جدید، تاشو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا