سامسونگ

انتشار جزییاتی جدید از مشخصات گلکسی Z Flip سامسونگ

هرچه به ماه فوریه و زمان برگزاری رویداد Unpacked 2020 سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، به گوش می‌رسد. یکی از این محصولات، گلکسی Z Flip است که دومین گوشی تاشوی سامسونگ به شمار می‌رود.

اخیرا اطلاعاتی در خصوص مشخصات گلکسی Z Flip توسط کاربری به نام مک وینباخ، کسی که پیشتر اطلاعاتی از گکسی اس20 ارائه کرده بود، منتشر شده که می‌تواند برای علاقمندان به برند گلکسی قابل توجه باشد.

ابتدا با نمایشگر گلکسی Z Flip شروع می‌کنیم. طبق آنچه اعلام شده، در این گوشی از نمایشگری مجهز به پنل داینامیک آمولد با پوشش محافظ Ultra Thing Glass استفاده خواهد شد. این پوشش از مقاومت و دوام بیشتری به نسبت پوشش پلاستیکی گلکسی فولد بهره می‌برد.

در قسمت کناری بدنه، از سنسور اثر انگشت خازنی استفاده شده است. توان پردازشی گلکسی Z Flip توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. گفته می‌شود که علاوه بر نمایشگر اصلی، از یک نمایشگر یک اینچی نیز برای نمایش مواردی همچون تاریخ، ساعت، شارژ دستگاه و غیره استفاده خواهد شد. همچنین این نمایشگر، نقش منظره‌یاب دوربین را نیز ایفا خواهد کرد.

از دیگر مشخصاتی که برای این گوشی ذکر شده می‌توان به دو دوربین 12 مگاپیکسلی اشاره کرد که در قسمت پشتی بدنه جای گرفته‌اند و از سنسورهای معمولی و اولتراواید بهره می‌برند. همچنین، شارژ دستگاه نیز با سرعت 15 وات انجام خواهد شد و به لطف فناوری شارژ معکوس، می‌توان از آن برای شارژ دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد.

 

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا