ال جی

تصاویر گوشی ال جی V60 ThinQ لو رفت

تنها چند هفته قبل از کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلون، دو تصویر از گوشی ال جی V60 ThinQ لو رفت که هر یک از این تصاویر قابلیت‌های سخت‌افزاری به‌خصوصی از این گوشی را نشان می‌دهند. برای کاربرانی که به باتری‌های پر ظرفیت، جک هدفون و دوربین چندگانه علاقه دارند، این گوشی خبرهای خوبی به همراه دارد. ضمنا هر دو تصویر توسط ایوان بلاس، فاش کننده معروف توییتری منتشر شده‌اند.

طبق این تصاویر لو رفته ، ال جی در تولید پرچمدار 2020 خود تلاش کرده در بخش ظرفیت باتری و در مقایسه با پرچمدار سال گذشته یعنی V50، بهبود‌های قابل توجهی را به نمایش بگذارد. این گوشی با 1000 میلی آمپر افزایش به ظرفیت قابل توجه 5000 میلی‌آمپر رسیده که البته این افزایش ظرفیت احتمالا باعث افزایش قطر این گوشی خواهد شد. در کنار این باتری قدرتمند، ال جی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت شارژر USB-C در این گوشی استفاده کرده است.

تصاویر گوشی ال جی V60 ThinQ لو رفت

در دیگر تصویر منتشر شده، نمایی شفاف از پشت گوشی نشان داده شده است. در این عکس اشاره شده که V60 به 4 میکروفون مجهز است و همچنین قرار است از دوربین چهارگانه در یان پرچمدار استفاده شود. همچنین یک سنسور دوربین سلفی هم در قسمت میانی نمایشگر دستگاه تعبیه شده که احتمالا به صورت یک پانچ روی پنل نمایشگر قرار خواهد داشت. البته در این تصویر اطلاعاتی راجع به قدرت سنسورهای دوربین این گوشی اعلام نشده است.

ال جی معمولا گوشی‌های جدید خود را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند، اما این شرکت امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در این رویداد حضور نخواهد داشت. حال با وجود این تغییر برنامه، بعید است رونمایی از پرچمدار جید سونی با تاخیر خاصی انجام شود. البته این سوال وجود دارد که ویروس کرونا می‌تواند در تولید انبوه این گوشی تاثیر منفی داشته باشد یا خیر؟

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ال جی معمولا گوشی‌های جدید خود را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند، اما این شرکت امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در این رویداد حضور نخواهد داشت. حال با وجود این تغییر برنامه، بعید است

    رونمایی از پرچمدار جید سونی با تاخیر خاصی انجام شود.

    منظورتون از سونی همون ال جی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا