ال جی

رونمایی ال جی از سه گوشی جدید K61،K51S و K41S

شرکت ال‌جی ساعاتی پیش از سه گوشی جدید نام‌های K61، K51S و K41S را به خانواده میان‌رده‌های سری K خود اضافه کرد. این گوشی‌های با تمرکز روی قابلیت‌های دوربین و بدنه مقاوم طراحی شده‌اند.

هر سه گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس بهره می‌برند، اما تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها مشاهده می‌شود. مدل K61 از بدنه‌ای عریض‌تر و مجهز به نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است و دوربین سلفی نیز در سمت چپ جای گرفته است.

اما دو مدل دیگر یعنی K51S و K41S به نسبت ابعاد 20:9 مجهزند. دوربین سلفی مدل نخست در سمت چپ نمایشگر جای گرفته و مدل دوم از دوربینی که در قسمت میانی نمایشگر تعبیه شده، بهره می‌برد. ظرفیت باتری هر سه گوشی برابر با 4000 میلی‌آمپر عنوان شده و از فناوری صدای محیطی DTS:X3D در حین استفاده از هدفون نیز برخوردارند.

از طرفی دیگر، سه عضو جدید خانواده گوشی‌های هوشمند ال‌جی به لطف بهره‌مندی از استاندارد MIL-STD 810G از مقاومت بدنه بالایی برخوردارند و در برابر ضربات و آسیب‌های احتمای ناشی از سقوط، مقاوم‌اند.

تفاوت عمده میان این سه گوشی در قسمت پشتی آن‌ها نهفته است به طوری که K61 که مدل پیشرفته‌تری نسبت به دو گوشی دیگر محسوب می‌شود، از سیستم دوربین چهارگانه مجهز به سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی عمق برخوردار است.

همچنین در این گوشی، شاهد استفاده از بیشترین میزان حافظه رم و ذخیره‌سازی هستیم که به ترتیب برابر با 4 و 128 گیگابایت است. البته این مدل در نسخه 64 گیگابایتی نیز قابل خرید است و حتی کاربران می‌توانند از کارت میکرو اس‌دی برای ارتقای این حافظه استفاده نمایند.

مدل دیگر ال‌جی، K51S نام دارد که همانند مدل قبلی از چهار سنسور اما با ترکیبی متفاوت بهره می‌برد. دوربین این گوشی از سنسورهای  مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی عمیق و 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. این گوشی مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی به دست علاقمندان خواهد رسید.

ال جی از سه گوشی جدید K61، K51S و K41S رونمایی کرد

و بالاخره، ارزان‌ترین مدل که تحت عنوان K41S معرفی شده و به سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. گوشی K41S از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار است.

گفتنی است هر سه گوشی از فناوری 4G پشتیبانی می‌کنند و خبری از فناوری 5G نیست. متاسفانه هنوز جزییاتی در خصوص قیمت این گوشی از سوی ال‌جی منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا