تکنولوژی

فرانش؛ سرویس آموزش ویدئویی آنلاین

بدون شک پیشرفت تکنولوژی در کنار دسترسی به اینترنت پرسرعت نه تنها باعث آسان‌تر شدن زندگی افراد شده بلکه این بستر را هم به‌وجود آورده که علاقه‌مندان بتوانند در کمترین زمان ممکن مهارت‌های مورد نظرشان را به‌صورت آنلاین آموزش ببینند و از آنها در مسیر کسب درآمد و اشتغال‌زایی استفاده کنند. در حال حاضر اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های آموزش آنلاین متعددی در سراسر دنیا وجود دارند که یک نمونه آن هم در ایران با نام «فرانش» شناخته می‌شود.

استارت‌آپ فرانش فعالیت خود را رسما از سال 1393 در زمینه آموزش ویدیویی آنلاین آغاز کرد. فرانش با ارائه آموزش‌های ویدیویی به صورت رایگان و یا برای فروش فعالیت می‌کند. فرانش این امکان را به‌علاقه‌مندان می‌دهد تا در دوره‌های آموزشی ویدیویی شرکت کنند و البته افراد علاقه‌مند هم در صورت تایید می‌توانند آموزش‌های خود را در وبسایت فرانش قرار دهند و از طریق آن کسب درآمد کنند. ویدیوهای آموزشی که افراد می‌توانند از آنها در وبسایت فرانش استفاده کنند شامل دسته‌های متعددی از جمله گرافیک، وب، انیمیشن، آشپزی، زبان انگلیسی و … می‌شود.

در حال حاضر بیش از 6 هزار ساعت ویدیو و نزدیک به 3 هزار دوره آموزشی ویدیویی در وبسایت فرانش وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا