ایران

آغاز به کار سرویس «ویزای آنلاین» فلایتیو

سرویس جدید «ویزای آنلاین» فلایتیو با هدف بهبود تجربه دریافت ویزای سفر آغاز به کارکرد.

یکی از چالش‌های مسافران مقاصد خارجی دریافت ویزا است. نبود فرآیند مشخص دشواری‌هایی مانند افزایش هزینه‌های سفر و اتلاف زمان و انرژی را برای مسافران ایجاد می‌کند.

ویزای سفر فلایتیو با هدف تسریع و بهبود فرآیند اخذ ویزای سفر شروع به‌کار کرده است. این سرویس جدید به مسافران کمک می‌کند فرآیند دریافت ویزای سفر خود را شفاف‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته طی کنند. در ادامه مسیر، فلایتیو برنامه دارد علاوه بر افزایش تعداد کشورهای مقصد و انواع ویزا، سرویس‌های مکمل و مشابه دیگری مانند «دریافت وقت سفارت» را هم به کاربران خود ارائه دهد.

در حال حاضر این سرویس برای ۱۷ کشور از جمله امارات متحده عربی، هند و ژاپن در دسترس است و به زودی کشورهای دیگری مانند کانادا و برزیل هم به این سرویس اضافه خواهند شد.

این خدمت جدید به مسافران این امکان را می‌دهد که تمام مراحل اخذ ویزای الکترونیک را به‌‌ صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن پیش ببرند و تنها در صورت نیاز برای انگشت‌نگاری یا مصاحبه به سفارت مربوطه مراجعه کنند. کارشناسان پشتیبانی فلایتیو، به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته همراه مسافران هستند تا تمام فرآیندهای مربوطه را پیگیری کنند و نتیجه را به مسافران اطلاع دهند.

فلایتیو بر توسعه زنجیره ارزش خود و ارتقای کیفیت تجربه مسافران تمرکز کرده و در این زمینه افزون بر سرویس «ویزای آنلاین»، از چند ماه گذشته سرویس «پرداخت اعتباری» بدون نیاز به اعتبارسنجی و اسناد تجاری (چک و سفته) را هم راه‌اندازی کرده است. همچنین «فروش تلفنی» و «مشاوره تخصصی» را هم در راستای توسعه کانال‌های سرویس‌دهی در ابتدای سال ۱۴۰۲ توسعه داده است.

آغاز به کار سرویس «ویزای آنلاین» فلایتیو

برای استفاده از سرویس ویزای سفر فلایتیو، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فلایتیو و صفحه ویزا، مقصد و نوع ویزای مورد نظر خود را متناسب با کشور مقصد بازه زمانی ویزای دریافتی و نوع ویزای (عادی، فوری، الکترونیک و استیکری) انتخاب کنند. پس از آن با تکمیل اطلاعات، بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه؛ تمام مراحل از سمت فلایتیو در سریع‌ترین زمان پیگیری و مراحل به اطلاع مسافران خواهد رسید.

لازم به ذکر است برای کشورهایی مانند امارات، آذربایجان و سنگاپور این فرآیند کاملا آنلاین بوده و ویزا به‌صورت الکترونیک اخذ خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و جزییات فرآیند دریافت ویزا در سایت، درج شده و تیم پشتیبانی برای پاسخ‌گویی به سوالات و مشاوره همراه کاربران خواهند بود.

سرویس ویزای آنلاین فلایتیو در این آدرس در دسترس است.

نوشته های مشابه

‫358 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا