تکنولوژی

نئوتروجنا؛ تشخیص دهنده مشکلات پوستی با آیفون

نئوتروجنای (Neutrogena) کمپانی جانسون اند جانسون Johnson & Johnson از تعداد زیاد طرفداران محصولات خود به خوبی آگاه است. این برند در زمینه محصولات مراقبت از پوست در آمریکا حرف اول را می‌زند و لااقل یک بیلیون دلار از درآمد جانسون اند جانسون در پاییز سال گذشته مربوط به بخش محصولات زیبایی این شرکت بوده است، حالا این شرکت قصد دارد به کمک اپلیکیشن و دستگاه اسکن صورت جدیدش شما را به خرید بیشتر محصولات  نئوتروجنا تشویق کند. این کمپانی محصولی به نام اسکن‌ پوست را معرفی کرده‌است، دستگاهی  که به قسمت بالایی گوشی‌های هوشمند وصل می‌شود و به کمک مجموعه‌ای از سنسور‌ها به فرد تصویری ذره‌بینی از پوست صورتش، همانند همان تصویرهای قبل و بعدی که در تبلیغات می‌بینیم، می‌دهد. اسکنر به صورت بی‌سیم با اپلیکیشن موبایل Skin360 متصل می‌شود، اپلیکیشنی که سلامت پوست صورت را در طول زمان نشان می‌دهد و برای بهبود پوست از بین محصولات نئوتروجنا  پیشنهاد می‌کند.

از اسکنر پوست نئوتروجنا هفته دیگر به طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی CES که هر سال در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، رونمایی می‌شود. این تازه‌ترین محصول در زمینه محصولات زیبایی است که در سال‌های اخیر در CES معرفی می‌شود و در حقیقت قسمتی از تلاش کمپانی‌های قدیمی، برای جذب مشتریان جوان‌تر و علاقه‌مند به تکنولوژی است. این محصول هم‌چنین جدید‌ترین محصول در سری محصولات زیبایی با قابلیت خوددرمانی است. این اسکنر پوست که با همراهی کمپانی‌ Fitskin ساخته شده است، بالای آیفون شما سوار شده و با کمک ۱۲ لامپ ال‌ای‌دی LED و لنزی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۳۰ برابری تصویری از نزدیک از پوست شما می‌گیرد. این دستگاه همچنین مجهز به سنسور تشخیص رطوبت دور لنز آن است. کافی است اپلیکیشن را باز ‌کنید و دستگاه را مقابل صورتتان فشار ‌دهید تا تعداد زیادی عکس از صورت شما گرفته ‌شود. قاعدتا عکس‌های زیبایی نخواهند بود! بلکه عکس‌هایی زوم‌شده از صورتتان هستند که سطح رطوبت، چروک و منافذ پوستتان را اندازه می‌گیرند.

این اپلیکیشن پوست شما را با افراد دیگری که در همین محدوده سنی قرار دارند مقایسه می‌کند، سپس در هر سه قسمت (رطوبت، چروک و منافذ) از صفر تا صد امتیازی به شما می‌دهد. پایین آن دکمه‌ای آبی رنگ “درمان” قرار داده است که  شما را به یکی از مغازه‌های نئوتروجنا وصل می‌کند. در اینجا ممکن است کرم ضد‌آفتاب نئوتروجنا و یا پاک‌کننده و یا محصولی حاوی رتینول و یا اسید هیالورونیک از این برند به شما پیشنهاد شود.

در حال حاضر این دستگاه بیشتر بر روی بخش زیبایی پوست تمرکز کرده و برای درمان آکنه و تشخیص نشانه‌های سرطان پوست برنامه‌ریزی نشده است. این اسکنر فقط بر روی گوشی‌های آیفون کار می‌کند و مشتریان را به سمت محصولات نئوتروجنا سوق می‌دهد. امکاناتی که به نظر می‌رسد در آینده گسترش یافته و سهم بیشتری از بازار محصولات زیبایی  را پوشش دهد. فروش اسکنر پوست نئوتروجنا این تابستان در آمریکا شروع می‌شود و پنجاه دلار قیمت‌‌گذاری شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا