اپل

آیفون 9 اوایل فروردین رونمایی می‌شود؟

طی چند ماه گذشته اخبار و شایعات مختلفی پیرامون آیفون SE2 یا همان آیفون 9 اپل منتشر شد و به نظر می‌رسد کوپرتینو به زودی از محصول میان رده خود رونمایی می‌کند.

طبق گزارش‌های جدید، ظاهرا اپل اواخر مارس (اوایل فروردین) را برای رونمایی از آیفون جدید خود انتخاب کرده. گفته می‌شود اپل قصد دارد در تاریخ  12 فروردین از آیفون 9 پرده برداری کند و عرضه آن نیز از هفته بعد از رونمایی آغاز شود.

در اخبار مرتبط با همین موضوع، وبسایت دیجی‌تایمز ادعا کرده که در این رویداد نسل جدید آیپد پرو نیز رونمایی می‌شود. به احتمال زیاد تبلت جدید اپل در کنار آیفون ارزان قیمت این شرکت معرفی می‌شود. ابتدا اعلام شده بود که اپل قصد دارد در ماه فوریه (اسفند) از محصولات جدیدش رونمایی کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی موقت کارخانه‌های تولید قطعات محصولات اپل، این رویداد به تعویق افتاده. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل عرضه این محصول در بازار را به تعویق بیاندازد و حتی تاریخ معرفی آن را نیز به زمان دیگری موکول کند.

آیپد پرو 2020

طبق گزارشات، بزرگترین تغییری که در نسل جدید آیپد پرو شاهد خواهیم بود، ارتقاء سیستم دوربین است که به گفته برخی منابع سری جدید آیپد پرو با دروبین سه گانه مشابه آیفون 11 پرو معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است اپل در کنار این محصولات، به احتمال زیاد از نسل جدید مک‌بوک پرو 13 اینچی نیز رونمایی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا