چگونهعلمیویروس کرونا

داشبورد آنلاین موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان

همزمان با گسترش ویروس کرونا coronavirus یک داشبورد آنلاین ( ظاهرا به دلیل تحریم‌ها روی آی پی‌های ایران مسدود است )  به شما کمک می‌کند آمار و اطلاعات موارد شناسایی شده این بیماری خطرناک چینی را به صورت زنده ملاحظه کنید.

این داشبورد ویروس کرونا را مرکز سیستم علوم و مهندسی توسعه داده و اطلاعات آن توسط سازمان جهانی بهداشت و همچنین مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا، چین و اروپا تهیه می‌شود.

این داشبورد نشان دهنده آمار و اطلاعات تمام موارد تایید شده ویروس کرونا، موارد مشکوک و همچنین بیماران بهبود یافته و یا فوت شده بر اثر آن است.

ویروس کرونا که نخستین بار در شهر وان چین شناسایی شد یک بیماری واگیردار با علائم شبیه آنفولانزاست که تاکنون حدود ۱۳۵۴ نفر به آن مبتلا شده و  ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون مواردی از این ویروس در کشورهای دیگر از جمله در آمریکا و اروپا شناسایی شده‌اند.

نخستین مورد از ابتلا به ویروس کرونا توسط سازمان جهانی بهداشت در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ شناسایی شد.

برای دسترسی به این داشبورد آنلاین می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

 


شما آی تی ایران را می‌خوانید. یک سایت تخصصی در زمینه اخبار و تحلیل‌های تکنولوژی و استارتاپها. برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار صفحه اصلی سایت را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ما را در توییتر یا تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید می‌توانید به بررسی‌های اختصاصی، چگونه ، اخبار استارتاپی یا ویدیوها سر بزنید. 

نوشته های مشابه

‫47 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا