تکنولوژی

برنامه سونی برای MWC 2018

واحد موبایل سونی که این روزها با اکسپریا ایکس زد وان بسیار محبوب شده حالا از برنامه‌های جدیدش برای رویداد MWC 2018 می‌گوید. ابتدا قرار بود پرچمدار جدید سونی در CES 2018 که چند روز دیگر آغاز می‌شود رونمایی شود اما سونی این برنامه را با کمی تاخیر و در بارسلون اجرا می‌کند. البته احتمالا سونی برای CES هم دست خالی نخواهد و از مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده اکسپریا XA2، XA2 ultra و L2 رونمایی خواهد کرد. اما قسمت جذاب ماجرا برای سونی در MWC به وقوع می‌پیوندد که انتظار داریم تا ایکس زد وان پرمیوم، ایکس زد وان پلاس و ایکس زد 1 اس معرفی شوند.

همانطور که از نام ایکس زد وان پرمیوم مشخص است انتظار داریم تا این مدل کامل‌ترین محصول سونی باشد. قوی‌ترین شایعات حکایت از یک صفحه نمایش با رزولوشن 3840 در 2160 یا همان 4K دارد. همچین صفحه نمایش در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ترکیب دلچسبی را نشان می‌دهد. احتمال می‌رود سونی سنسور اثر انگشت را در این مدل به پشت دستگاه انتقال دهد و بالای آن هم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی خودنمایی خواهد کرد.

شنیده‌ها نشان می‌دهند سونی تصمیم گرفته تا ویژگی دوست داشتنی موبایل‌هایش را تغییر دهد. اگر شما هم پرچمداران سونی را دارید حتما می‌دانید که یکی از ویژگی‌های محبوب این موبایل محل قرار گرفتن سنسور اثر انگشت است که روی دکمه خاموش و روشن قرار دارد. ظاهرا سونی تصمیم دارد تا محل اثر انگشت مدل‌های اکسپریا ایکس زد 1 پلاس و ایکس زد 1 اس را هم به پشت دستگاه منتقل کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا