تکنولوژی

محدودیت کاربران پیکسل 2 در مقایسه با کاربران نسل اولیه پیکسل

سال گذشته زمانی که گوگل پیکسل و پیکسل XL معرفی شدند، گوگل به خریداران قول داد که بتوانند با خیال راحت تمامی تصاویر و ویدیوهایی که با این دو اسمارت‌فون ثبت کرده‌اند را بدون محدودیت در پلتفرم Google Photo ذخیره کنند و اینکه هیچ تاریخ انقضایی برای ثبت تصاویر و حذف آنها هم اعلام نشده بود. اما زمانی که اعلام شد خریداران پیکسل 2 و پیکسل XL2 تصاویر خود را حداکثر تا سال 2020 می‌توانند در این پلتفرم ذخیره کنند، نگرانی‌های دارندگان نسل اولیه گوشی‌های پیکسل هم افزایش پیدا کرد. آیا دارندگان نسل اولیه گوشی‌های پیکسل هم تا سال 2020 فرصت دارند؟

طبق گفته‌های گوگل، باید بگوییم که همچین اتافقی رخ نخواهد داد . طبق ادعای گوگل تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط پیکسل 2 و پیکسل XL2 بعد از سال 2020 نیز در این پلتفرم و به صورت نامحدود ذخیره خواهند شد. البته تصاویر با کیفیت بالا حفظ خواهند شد که نسبت به کیفیت ارجینال خود کمی پایینتر خواهند بود.

خیلی عجیب و غیرمعمول است که نسخه قدیمی یک محصول خدمات بهتری و بیشتری نسبت به مدل جدید همان محصول دریافت کند. اما این مسئله در مورد محصولات پیکسل شرکت گوگل صدق نمی کند و دارندگان نسل اولیه پیکسل و پیکسل XL می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خود را با کیفیت ارجینال و برای همیشه در پلتفرم Google Photos ذخیر کنند. این در حالی است که دارندگان نسل جدید پیکسل تنها تا 3 سال می‌توانند تصاویر خود را با کیفیت ارجینال در این پلتفرم ذخیره کنند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا