تکنولوژی

ال‌جی برترین جایزه طراحی میلان را دریافت کرد

اثر هنری «حواس آینده  ال‌جی و Tokujin Yoshiok» توسط داوران بین‌المللی در بزرگترین مراسم جهانی طراحی تحسین شد. ال‌جی و طراح مشهور جهانی  Tokujin Yoshiok، برترین جایزه هفته طراحی میلان را برای سازه هنری مشترک «حواس آینده» دریافت کردند. این سازه بزرگ نوری به دلیل هماهنگ کردن جنبه‌های احساسی، روایی، مفهومی و فنی در یک اثر هنری توسط داوران نمایشگاه هفته طراحی میلان تحسین شد.

اثر هنری حواس آینده ال‌جی و Tokujin Yoshiok ، فناوری پیشرفته ال‌جی را با طراحی تجربی بی‌نظیر Tokujin Yoshiok ترکیب کرده است تا روابط انسانی با دنیای طبیعت و نیز فلسفه طراحی انسان‌محور ال‌جی را به نمایش بگذارد. این نمایشگاه شامل دو قسمت است. یکی صندلی‌های حواس آینده و دیگری دیوار خورشید که به شکلی هنرمندانه از ویژگی‌های خاص و نوآورانه پنل‌های OLED ال‌جی و فناوری‌های نوری آن بهره برده و قدرت آن را به نمایش می‌گذارد.

آقای Tokujin Yoshiok می‌گوید: ما به اثر هنری امسال خود در هفته طراحی میلان بسیار می‌بالیم و کسب این جایزه افتخار بسیار بزرگی برای ما بود. همکاری با ال‌جی و فناوری خاصشان برای من تجربه خیلی ویژه‌ای بود. این جایزه پاسخی به این تلاش زیادمان برای خلق اثر هنری بود.

آقای Noh Chang-ho، رئیس بخش طراحی شرکت ال‌جی می‌گوید: صدها هزار علاقمند طراحی هرساله به مرکز طراحی در دنیا یعنی میلان می‌آیند تا برترین طراحی‌های روز دنیا را ببینند و ما مفتخریم که امسال بخشی از این نمایش بودیم. گرفتن این جایزه ارزشمند در پایتخت طراحی دنیا واقعا باارزش است.

منبع : روابط عمومی ال‌جی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا