ال جی

با کیس جدید ال‌جی می‌توان یک نمایشگر ثانویه را به گوشی اضافه کرد

شرکت ال‌جی برای جا نماندن از رقبای خود در زمینه طراحی و توسعه نمایشگر گوشی‌های هوشمند، با یک ایده جدید توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند. این ایده چیزی نیست جز یک کیس مجهز به نمایشگر اولد تاشو که تمامی‌بدنه گوشی را دربر می‌گیرد.

البته این ایده فعلا در حد یک پتنت است و هنوز به مرحله نهایی شدن و تولید انبوه نرسیده است. با این حال، طراحی کیس مذکور در چند نهاد ثبت شده و با توجه به تصاویر و اطلاعات موجود می‌توان گفت که این کیس در واقع، یک نمایشگر است که می‌توان آن را با گوشی همگام‌سازی و به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کرد. طراحی آن به گونه‌ایست که از طریق یک اتصال‌دهنده (کانکتور) به گوشی متصل شده و وسعت نمایشگر گوشی را دو برابر می‌کند.

اگرچه کیفیت و عملکرد این کیس، با گوشی‌های مجهز به دو نمایشگرهای تاشو برابری نمی‌کند، اما از یک مزیت بزرگ برخوردار است: اگر این نمایشگر یا همان کیس مورد نظر، به هر دلیل بشکند می‌توان آن را به راحتی تعویض و از کیس دیگری استفاده کرد؛ چرا که هیچ ارتباطی با نمایشگر گوشی ندارد.

ال‌جی همواره به دنبال ارائه قابلیت‌ها و کارهایی متفاوت است. اگر خاطرتان باشید، ال‌جی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی‌های ماژولار خود را به بازار معرفی کرد. همچنین در زمینه استفاده از دوربین‌های دوگانه به همراه یک لنز واید و حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی بدنه، جز پیشگامان بود.

حال در شرایطی که شرکت‌های رقیب یعنی سامسونگ، هواوی، موتورولا و شیائومی، گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشوی خود را رونمایی کرده‌اند، این شرکت نیز مسیر متفاوت و متمایزی را در پیش گرفت و تولید یک نمایشگر ثانویه جداشدنی را در سر می‌پروراند.

با کیس جدید ال‌جی می‌توان یک نمایشگر ثانویه را به گوشی اضافه کرد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت پاور بانک شیائومی می پاور بانک 3 PB2050ZM با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    آغاز پیش‌فروش دستگاه تصفیه آب شیائومی در چین

    عکس های گوشی می 11 لایت شیائومی 5G – Xiaomi Mi 11 Lite 5G

    عکس های پاور بانک شیائومی ZMI QB820 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا