تکنولوژی

اتصال Office مایکروسافت در دستگاه‌های موبایلی به فضای ابری

مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت مخصوص دستگاه‌های موبایلی چندین به‌روزرسانی را در اختیار گرفت.

به گزارش همکاران‌سیستم، مایکروسافت اعلام کرد آن دسته از کاربرانی که اپلیکیشن Office را روی دستگاه موبایلی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند با انجام این به‌روزرسانی‌ها به فضای پردازش ابری مورد نظر خود به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند.
مایکروسافت توضیح داد طرح شرکای ذخیره‌ساز اطلاعات مبتنی بر فضای ابری (CSPP) هم‌اکنون برای تمام اپلیکیشن‌های Office ارایه شده است و کاربران اندرویدی می‌توانند نسخه جدید آن را از فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل بارگذاری کنند.
این قابلیت از مدت‌ها قبل برای نسخه رایانه‌ای مجموعه نرم‌افزای Office ارایه شده بود، ولی کاربران موبایلی این گزینه را در اختیار نداشتند تا بتوانند روی فضای ابری مورد نظر خود اسناد و فایل‌های ایجاد شده را ویرایش کنند.
بر این اساس کاربران اندرویدی هم‌اکنون می‌توانند راهکارهای ابری مورد نظر خود را به اپلیکیشن Office اضافه کنند و فایل‌های ایجاد شده را به صورت مستقیم روی آن ذخیره کنند. در منوی نسخه جدید اپلیکیشن‌های مذکور گزینه‌ای با عنوان Add a Place ارایه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به فضای ابری مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام .بعد از اینکه اخرین نسخه اینستا را نصب کردید وارد تنظیمات گوشی بعد وارد ایکون برنامه بشین بعد از ان اینستا را پیدا کنید رو اینستا کلیک کنید واردش که شدید قسمت کش cach و داده اینستا برید و اونا را پاک کنید اگه تونستید اینستا را نصب کنید که چه بهتر اگه نشد از همان جا اینستا را حذف و نصب کنید مطمئنا مشکلتون حل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا