چگونهشبکه‌های اجتماعی

چگونه برای حل مشکلات اکانت با اینستاگرام تماس بگیریم؟

از آنجایی که بیش از یک میلیارد کاربر فعال از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند، تماس با بخش خدمات مشتریان این پلتفرم و دسترسی به یک کارمند این شرکت برای رفع یا گزارش یک مورد یا مشکل خاص، کار بسیار سختی است.

بنابراین، بهترین و شاید تنها گزینه پیش رو، استفاده از سیستم‌های خودکاری است که اینستاگرام برای این منظور در دل پلتفرم خود تعبیه کرده است. برای این منظور، کاربران می‌توانند وارد بخش Help Center اینستاگرام شده و دستورالعمل‌هایی را که برای رفع برخی مشکلات آمده، مطالعه کنند و یا برای گزارش یک مشکل نیز می‌توانند گوشی خود را تکان دهند تا گزینه‌های مربوط به آن، ظاهر شود.

نحوه دسترسی به خدمات پشتیبانی اینستاگرام از طریق Help Center

بخش Help Center اینستاگرام، یک ابزار پشتیبانی قوی محسوب می‌شود که راهنمایی‌ها و نکاتی را به منظور عیب‌یابی تعدادی از مشکلات رایج اکانت اینستاگرام ارائه دهد. در واقع، هیچ کارمندی از اینستاگرام در این بخش وجود ندارد که بتوانید با او تماس بگیرید، اما تمامی‌دستورالعمل‌ها توسط افراد واقعی نوشته شده‌اند.

روش‌های مختلفی برای دسترسی به این بخش وجود دارد. اگر می‌خواهید از طریق کامپیوتر به Help Center وارد شویدو، می‌بایست وارد وب‌سایتی شوید که اینستاگرام برای

این منظور طراحی کرده است. با کلیک روی این لینک، می‌توانید به این وب‌سایت وارد شوید.

اما اگر می‌خواهید از طریق گوشی موبایل و اپلیکیشن اینستاگرام به این قابلیت دسترسی پیدا کنید، می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندرویدی خود اجرا کرده و روی تصویر پروفایل خود در قسمت پایینی و راست صفحه تپ کنید
  • روی آیکون شبیه به سه خط کوچک موازی کنار هم که در قسمت بالایی و سمت راست صفحه جای گرفته، تپ کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید

Help Center اینستاگرام

  • در فهرست بازشده، روی گزینه Help که در قسمت پایین صفحه مشاهده می‌شود، تپ کنید و سپس Help Center را انتخاب کنید
  • با انتخاب این گزینه، به صفحه Help Center اینستاگرام هدایت می‌شوید که با صدها موضوع مختلف و راهنمایی برای رفع آنها، پر شده است. می‌توانید یکی از عناوین را انتخاب کنید و یا از نوار جست‌وجو، موضوع مدنظر خود را سرچ کنید.

نحوه گزارش کلمات نامناسب، خشونت و مواردی از این قبییل در اینستاگرام

اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا در صورت مشاهده هرگونه پست حاوی محتواهای نامناسب، کامنت‌های حاوی کلمات غیراخلاقی و خشونت‌آمیز و یا حتی اکانت‌های جعلی را گزارش دهند.

برای این منظور، می‌بایست پست، کامنت و یا کامنت مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از آن، علامت سه نقطه کنار آن تپ کرد و گزینه Report را از منوی بازشده، انتخاب کرد.

Help Center اینستاگرام

اما اگر نمی‌دانید آنچه را قصد گزارش آن دارید، ناقض قوانین اینستاگرام است یا خیر، می‌توانید به صفحه‌ای که این شرکت در آن، اطلاعاتی را در این خصوص منتشر کرده، مراجعه کنید.

پس از گزارش محتوا یا اکانت، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود که در آن، جزییاتی در خصوص واکنش و تصمیم اینستاگرام در خصوص مورد گزارش‌شده، ارائه می‌شود.

نحوه گزارش باگ‌ها و ایرادها در اینستاگرام

علاوه بر موارد فوق، امکان ارسال گزارش درخصوص باگ‌ها و مشکلات مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام همانند عدم نمایش برخی محتواهای گرافیکی، باز نشدن منوها و… نیز برای کاربران فراهم شده است.

برای گزارش باگ در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید گوشی خود را در حالتی که اپلیکیشن اینستاگرام باز است، تکان دهید. با این کار، پیامی‌به صورت پاپ‌اپ ظاهر می‌شود که می‌توان مشکل مدنظر را گزارش داد. همچنین امکان ارسال اسکرین‌شات یا سایر فایل‌ها از باگ مدنظر نیز در این بخش تعبیه شده است.

 

Help Center اینستاگرام

نوشته های مشابه

‫89 دیدگاه ها

  1. На нашем портале вы найдете самую актуальную информацию о недвижимости в новостройках.

    Ознакомьтесь с такими темами, как продажа жилья и закон о собственности.
    Мы поможем вам принять осознанное решение при покупке или продаже недвижимости!

  2. Как выбрать и где купить обои под кирпич, чтобы создать стильный и уютный интерьер? Лучшие советы от профессионалов!

    Новые тенденции в дизайне интерьеров неумолимо приносят новые идеи и материалы, предлагая нам бесконечное множество вариантов для создания уникального и неповторимого пространства. Среди многообразия возможностей выделяются обои под кирпич, которые объединяют в себе эстетику и практичность. Этот стильный и современный материал позволяет создать атмосферу винтажа и исторического наследия, добавляя уюта и визуального разнообразия в помещение.

    Обои под кирпич обладают особым шармом и способны преобразить даже самые скучные и малопривлекательные помещения. Благодаря своей натуральности и реалистичности, они позволяют создать иллюзию настоящей кирпичной стены, вносить в интерьер ощущение гармонии и стабильности. Выбор расцветок и фактур обоев позволяет искусно проследить преобладание той или иной эпохи, а также подчеркнуть особую индивидуальность и интригу вашей обстановки.

    Бастион современного дизайна, обои под кирпич привлекают своим оригинальным видом, дополнительной звукоизоляцией и экологической безопасностью. Они могут применяться в любом помещении, будь то гостиная, спальня, кухня или офисное пространство, а также отлично сочетаются с другими отделочными материалами, создавая эффектный контраст и подчеркивая вашу вкусовую приверженность.

    Мы предлагаем для вас скидку 10% на наши обои с флоком

  3. 프라그마틱플레이의 슬롯으로 다양한 게임을 경험하세요.
    pragmatic-game.com

    프라그마틱 관련 내용 정말 재미있게 읽었어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://maowenwang.com/hot/
    http://www.iyalion.com/
    https://szyangan.com/link/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا