تکنولوژی

آیا دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر موجود در کشور است؟

اگر به‌دنبال تهیه بهترین دستگاه لیزر در کشور هستید، پیشنهاد ما خرید دستگاه لیزر تیتانیوم است. این دستگاه فوق‌العاده را باید انتخاب افراد حرفه‌ای دانست؛ زیرا ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جذابی در آن واقع شده‌اند. ازطرف‌دیگر قیمتی که برای این دستگاه وجود دارد به ارزش خرید این محصول افزوده است. در واقع قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به مدل‌ آن متفاوت خواهد بود.

برای اینکه بتوانید بیشتری با ویژگی‌های این دستگاه و خدمات ما آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم دراگون فلای؛ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کشور

مدل‌ها و نمونه‌های بسیار زیادی از دستگاه لیزر موهای زائد در کشور وجود دارد؛ اما بهترین آن‌ها را باید مدل تیتانیوم از برند دراگون فلای دانست. شرکت Dragon Fly یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های لیزر به‌حساب می‌آید که مدل‌های گوناگونی از این دستگاه را به بازار ارائه می‌کند. سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای، مانیتور لمسی باکیفیت و هندپیس‌های منحصربه‌فرد از ویژگی‌های مهم و اساسی این دستگاه به‌شمار می‌روند.

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم دراگون

مهم‌ترین چیزی که باید برای خرید تجهیزات کلینیک زیبایی علی‌الخصوص دستگاه لیزر تیتانیوم بررسی کنید، ویژگی‌هایی هستند که در این وسایل وجود دارند. این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به رقبا دارد؛ اما به دلیل وجود ویژگی‌های زیر نمی‌توان از ارزش خرید بالای آن غافل شد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

استفاده از سیستم سوپر کولینگ

اگر بخواهیم یک ویژگی مهم و اصلی در دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت دراگون فلای را به شما معرفی کنیم، قطعا سیستم سوپر کولینگ را باید از پراهمیت‌ترین آن‌ها بدانیم. قبل‌از خرید این دستگاه باید به این نکته توجه داشته باشید که خنک‌کننده آن از کولینگ TEC و خنک‌کننده هوایی بهره می‌برد.

باید گفت که این سیستم برای اطمینان از کارکرد درست دستگاه در مدت‌زمان طولانی طراحی شده و توانسته به بهترین شکل عمل کند. علاوه‌بر داغ ‌نکردن خود دستگاه، این سیستم خنک‌کننده به اپراتور کمک می‌کند تا از سوختگی یا زخمی‌ کردن پوست مشتری جلوگیری شود.

دارای اسپات‌های سایز بزرگ و کوچک

مهم‌ترین نکته‌ای که هرکسی باید قبل‌از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بداند، اسپات سایزهایی هستند که شرکت دراگون فلای در این دستگاه به‌کار برده است. اسپات سایز یا همان Spot Size معیاری مهم در هندپیس‌ها به‌شمار می‌رود.

هرچه این سایز بیشتر باشد، عرض پرتو ساطع شده نیز افزایش خواهد یافت. در این دستگاه فوق‌العاده کاربردی از سایزهای مختلفی مانند ۱۵×۲۵ و ۲۵×۳۶ میلی‌متر استفاده کرده اند. اسپات سایزها بسته به مدل دقیق دستگاه قابل تغییر خواهند بود.

بهره‌گیری از طول‌موج‌های مختلف

اگر قصد خرید یک دستگاه لیزر موهای زائد را دارید، باید بدانید که اندازه طول‌موج‌ها تاثیر زیادی در نحوه از بین ‌بردن موهای زائد دارد. موضوعی که باعث شده ارزش قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بالا برود، بهره‌گیری آن از طول‌موج‌های گوناگون بسته به نیاز اپراتور و مشتری است.

طول‌موج‌های الکساندرایت ۷۵۵نانومتر، طول‌موج دایود ۸۱۰نانومتر و طول‌موج اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتراز انواع طول‌موج‌هایی هستند که در این دستگاه به‌کاررفته‌اند. هرکدام از آن‌ها برای بخش‌های مختلفی از فولیکول، ساقه مو و مویرگ آن است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

استفاده از یک مانیتور لمسی

اگر هنوز هم نسبت به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم شک دارید، باید بگوییم که انواع مدل‌های این دستگاه لیزر موهای زائد از مانیتور لمسی بهره می‌برند. مانیتور یا همان نمایشگر اهمیت و نقش فوق‌العاده‌ای در دستگاه دارد. در واقع شما قادر هستید به کمک یک نمایشگر مناسب تنظیماتی که برای دستگاه لازم‌اند را به‌راحتی انجام دهید.

مانیتوری که در این دستگاه به‌کار رفته در پشت هندپیس‌ها نصب شده و به‌صورت لمسی است. سایز آن 15 اینچ بوده و از رزولوشن تصویر 4k نیز بهره می‌برد. مجهز به بلوتوث، وای فای و سرعت بالای پردازش را باید از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر دانست.

کنترل سطح آب موجود در دستگاه به‌صورت دقیق

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از انواع لیزرهایی است که درون خود از مخزن آب استفاده می‌کند. این دستگاه هنگامی که نیازمند پر شدن مخزن خود است، ازطریق صفحه‌نمایش آلارمی را به شما نمایش خواهد داد. شما نیز قادر هستید از این طریق وارد تنظیمات شده و آب آن را اضافه کنید. در نظر داشته باشید که سطح آب این دستگاه به‌صورت گرافیکی و دقیق برای شما نمایش داده می‌شود تا به همان اندازه‌ای که می‌خواهید مخزن را پر کنید.

کدام شرکت دستگاه لیزر تیتانیوم دراگون فلای را ارائه می‌دهد؟

شاید با خودتان فکر کنید کدام شرکت بهترین خدمات را برای دستگاه لیزر تیتانیوم ارائه می‌دهد؟ در پاسخ باید گفت که ما در شرکت نویان طب مانلی مدل‌های زیادی از این محصول را وارد کشور کرده‌ایم. نویان طب مانلی به‌عنوان بهترین شرکت در خدمات دستگاه لیزر موهای زائد و تجهیزات کلینیک زیبایی به‌شمار می‌رود.

خدمات شرکت نویان طب مانلی

دستگاه لیزر تیتانیوم

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، شرکت نویان طب مانلی یکی از بهترین شرکت‌ها درزمینه ارائه دستگاه لیزر موهای زائد است. ما در این شرکت خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم که موجب کسب رضایت آن‌ها شده است. پراهمیت‌ترین خدمات ما در نویان طب مانلی به شرح زیر هستند:

  • ارائه انواع دستگاه‌های جوان‌سازی پوست، دستگاه‌های لاغری، و دستگاه‌های کیوسوئیچ
  • حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی بهداشتی و سلامت
  • ارائه آموزش‌های مختلف درزمینه تجهیزات زیبایی
  • همکاری با بهترین شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیا

جمع‌بندی

یکی از بهترین مدل‌های دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت دراگون فلای است. برند دراگون فلای را باید از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده در این زمینه دانست. محصولات آن کیفیت منحصربه‌فردی داشته و از آپشن‌های عالی بهره می‌برند.

قیمت این دستگاه نسبت به کیفیت آن کاملا مناسب بوده و ویژگی‌هایی که در آن دیده می‌شود قطعا ارزش خرید آن را بالا خواهد برد. در این مطلب از نویان طب مانلی هر ویژگی مهمی که در این دستگاه وجود داشت را باهم بررسی کردیم. کمپانی نویان طب مانلی بهترین خدمات را برای فروش این دستگاه و دیگر تجهیزات زیبایی به شما ارائه میدهد. می‌توانید با مشاهد این محصول در سایت نویان طب مانلی از شرایط خرید آن مطلع شوید.

همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه هایفو و سایر دستگاه های کلینیکی به صورت اقساط با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوران نویان طب مانلی: ۰۹۱۲۹۰۹۱۳۵۸

آدرس وبسایت: https://noyantebmanely.com/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا