بازیچگونه

چگونه از دسته PS4 یا ایکس باکس وان برای بازی موبایلی «کال آو دیوتی» استفاده کنیم؟

اخیرا بروزرسانی‌ها‌یی در نسخه موبایلی بازی «کال آو دیوتی» که با نام کامل Call of Duty: Mobile شناخته می‌شود، اعمال شده که امکان پشتیبانی از دسته بازی یا همان کنترلر کنسول‌ها‌ را به این بازی اضافه کرده است.

اگرچه این ویژگی برای علاقه‌مندان به بازی‌ها‌ی موبایلی، بسیار کاربردی بوده و مورد استقبال آن‌ها‌ نیز قرار گرفته اما اخیر برخی از آن‌ها‌ گزارش‌ها‌یی را در خصوص بروز مشکل در حین استفاده از دسته در اجرای این بازی در فضای وب منتشر کرده‌اند.

با این حال، در ادامه قصد داریم تا علاوه بر نشان دادن نحوه اتصال و استفاده از دسته‌ها‌ی کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای بازی کال آو دیوتی موبایل، نکاتی را نیز برای جلوگیری از بروز مشکلات گزارش شده، ارائه دهیم.

برای اتصال و استفاده از دسته پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان در بازی کال آو دیوتی موبایل می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا دسته کنسول را از طریق بلوتوث به آیفون یا آیپد متصل کنید. (قابلیت بلوتوث دسته را روشن و آن را از میان دستگاه‌ها‌ی فعال در آیفون یا آیپد خود پیدا کنید) اگر این کار را قبلا انجام داده‌اید، مطمئن شوید که اتصال برقرار و به دستگاه متصل است

  • بازی کال آو دیوتی موبایل را اجرا کنید
  • وارد بخش تنظیمات Setting شوید و بعد از انتخاب Controller، روی Setting  تپ کنید
  • مطمئن شوید که دسته بازی به صورت Connected شناسایی شده و گزینه Controller Support نیز همانند تصویر زیر فعال است. حال می‌توانید از دسته پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان برای بازی استفاده کنید
  • و در نهایت می‌بایست حالت بازی مدنظر خود را انتخاب کنید

چگونه از دسته PS4 یا ایکس باکس وان برای بازی موبایلی «کال آو دیوتی» استفاده کنیم؟

رفع مشکل استفاده از دسته برای اجرای بازی

در مواقعی هم پیش می‌آید که حتی بعد از برقراری اتصال، دسته عمل نمی‌کند. در اینجا، اگرچه بازی، دسته را شناسایی می‌کند و می‌گوید که گیم‌پد متصل است اما دکمه‌ها‌ کار نمی‌کنند.

زمانی که این اتفاق می‌افتد، ابتدا باید از بازی کال آو دیوتی: موبایل خارج شوید. توجه داشته باشید که باید به طور کامل از بازی خارج شوید و صرفا آن را به پایین صفحه نیاورید. سپس، بازی را دوباره اجرا کنید.

اغلب به کاربران توصیه می‌شود تا حتی الامکان از دسته‌ها‌ی کنسول ایکس باکس وان برای اجرای این بازی استفاده کنند تا پلی استیشن 4؛ چرا که به نظر می‌رسد گیم‌پدهای مایکروسافت سازگاری بیشتری با بازی کال آو دیوتی: موبایل دارند.

افزایش سرعت و عملکرد دسته در اجرای بازی

زمانی که برای اولین بار، دسته را به بازی کال آو دیوتی: موبایل متصل می‌کنید، احتمالا کُند بودن عملکرد دسته را احساس خواهید کرد. خوشبختانه در این صورت، می‌توانید با افزایش حساسیت دسته در بخش تنظیمات، مشکل کُند بودن را حل کنید.

برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کرد:

  • وارد بخش Setting در بازی کال آو دیوتی: موبایل شوید
  • روی Controller تپ کنید
  • در اینجا، گزینه‌ها‌ی مختلفی را مشاهده خواهید کرد که از جمله آن‌ها‌ می‌تواند به حالت چند نفره، حالت زامبی و بتل رویال و غیره اشاره کرد
  • اما باید حساسیت دسته را در بخش Controller Sensitivity و Vertical Sensitivity افزایش دهید

چگونه از دسته PS4 یا ایکس باکس وان برای بازی موبایلی «کال آو دیوتی» استفاده کنیم؟

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

‫49 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 게임은 iGaming 산업에서 선도적인 콘텐츠 제공 업체로, 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등의 제품에서 최고의 엔터테인먼트를 제공합니다. 우리는 모바일, 데스크톱에서 33개 언어와 화폐를 지원합니다.
    프라그마틱 슬롯 사이트

    프라그마틱 슬롯에 대한 설명 정말 감사합니다! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 내용을 찾아보세요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://ahjdmt.com/hot/
    https://www.eco2home.com
    http://customercaresupportnumber.com/

  2. 선도적인 제공 업체인 최신 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 혁신적인 콘텐츠를 선보이고 있으며 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 제공합니다.
    프라그마틱 무료

    프라그마틱에 대한 글 읽는 것이 정말 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://www.buyviagrasoft.site
    https://www.hotelsoftwarepro.com
    https://www.zebrariver.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا