تکنولوژی

درز تصاویر جدید از ساعت‌های گوگل

هفته پیش شاهد انتشار اخباری درباره آغاز فرایند تولید ساعت‌های هوشمند گوگل مجهز به سیستم‌عامل Android Wear بودیم اما در روز جاری، وب‌سایت AndroidPolice تصاویر جدیدی از این دو محصول جدید گوگل منتشر کرده است.

این دو محصول که در حال حاضر با کدهای Angelfish و Swordfish مراحل تولید را پشت‌سر می‌گذرانند احتمالا پس از رونمایی گوگل از نکسوس‌های جدید، روانه بازار خواهند شد.

با این حال، وب‌سایت اندرویدپلیس اعلام کرده میزان اطمینان از صحت تصاویر ارائه شده 7 از 10 است و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت این محصولات در اختیار ندارد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، Anglefish (نام نوعی کوسه ماهی) از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در کنار تجهیز به کلید اصلی تنظیم ساعت و دو کلید در بالا و پایین بهره‌مند خواهد بود و آن‌طور که از شواهد امر پیداست، نسل جدیدی از رابط کاربری با قابلیت شخصی‌سازی در Android Wear 2.0 را در این محصول شاهد خواهیم بود. Anglefish از طراحی اسپورت‌تر و البته ابعاد و ضخامت بیشتر در مقایسه با ساعت دیگر گوگل بهره می‌برد.

Swordfish یا اره ماهی، ظاهر ساده‌تری دارد و فقط از یک دکمه در قسمت کناری آن استفاده شده است. این محصول، کوچک‌تر و سبک‌تر از Angelfish است و حاشیه‌های صفحه‌نمایش آن نیز حالت خمیده دارند.

آن‌طور که از اطلاعات منتشر‌شده پیداست، Angelfish ساعت هوشمند مستقلی خواهد بود که به قابلیت ارتباطی LTE، جی‌پی‌اس و سنسور شمارش تعداد ضربان قلب نیز مجهز خواهد بود و قابلیت‌های سیستم‌عامل Android Wear از جمله پشتیبانی از برنامه‌های مستقل را به‌طور تمام و کمال به نمایش خواهد گذاشت.

Swordfish از LTE یا جی‌پی‌اس (و احتمالا سنسور شمارش تعداد ضربان قلب) بی‌بهره خواهد بود و صفحه‌نمایش کوچک‌تر و قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت.

با این اوصاف، تصاویر یادشده هنوز از سوی هیچ منبع موثقی از شرکت گوگل تایید و یا رد نشده‌اند و از همین رو باید با دیده تردید به این اخبار نگاه کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا