تکنولوژی

ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی درز کرد

کمپانی چینی شیائومی چندی پیش با ارسال دعوت‌نامه‌ای، وعده‌ رونمایی از گوشی Mi 5 را در روز ۲۴ فوریه به طور هم زمان در بارسلون و چین داده است.

طبیعی است که در این مدت اخبار و شایعات بسیاری درباره این محصول شیائومی در فضای مجازی درز کرده و حالا به لطف همین اخبار و تصاویر تا حدودی همه می‌دانیم این محصول چه ویژگی هایی دارد. به دنبال این اخبار، روز گذشته تصویری از مشخصاتMi 5  منتشر شد که جزئیات تازه‌ای از آن را نشان می‌دهد. البته این ویژگی ها تا حدی همان‌هایی هستند که تاکنون به بیرون درز کرده ولی با این حال مهر تاییدی است بر آنچه تاکنون از این گوشی دست یافته‌ایم.

این تصویر نشان‌ می‌دهد که Mi 5 دارای نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشون  FHD 1080pاست و همانطور که انتظارش را داشتیم با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز عرضه می‌شود. همچنین در پشت دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فناوری‌های OIS و Laser Focus وجود دارد و دوربین جلویی هم ۴ مگاپیکسل با فناوری اولترا پیکسل است. باتری Mi 5 نیز از ظرفیت ۲۹۱۰ میلی‌‌آمپر بهره می‌برد که در نوع خودش ظفیت جالب توجهی است. از دیگر ویژگی های این گوشی، داشتن فناوری‌های USB و NFC و دو‌سیم‌کارته بودن است. در نهایت هم این تصویر نشان می‌دهد که Mi 5 از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

قیمت این گوشی نیز تاکنون اعلام رسمی نشده است ولی بر اساس شواهد و مدارک می‌توان حدس زد که از 300 دلار شروع می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا