تکنولوژی

معرفی چهار گوشی هوشمند جدید ال جی

در حالی که چند روز تا شروع کنگره جهانی موبایل باقی مانده شرکت ال جی چهار گوشی هوشمند  جدید خود را معرفی کرده است. 

این چهار گوشی هوشمند به اسم‌های Manga ، Spirit ، Leon و Joy از نظر اندازه و مشخصات تقریبا در یک گروه قرار می‌گیرند و جز گوشی‌های رده متوسط قرار دارند. 

هر چهار گوشی نسل‌های جدید 3G و 4G را پشتیبانی می‌کنند و مشخصات عمومی مثل دوربین سلفی یا قفل هوشمند صفحه نمایش را در خود دارند و همه به جز Joy به اندروید نسخه ۵.۰ لولیپوپ  مجهزند. گوشی Joy سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت دارد. 

دو گوشی گرانقیمت تر Manga و Spirit از اسکرین خمیده برخوردارند و همچنین به تکنولوژی صفحه نمایش ترکیبی سنسور و LCD مجهزند که اجازه می‌دهد دستگاه باریک‌تر طراحی شده و پاسخ‌دهی به درخواست‌های سریع‌تری داشته باشد. 

همچنین Gesture Shot و Glass View هم دو قابلیت سری Gموبایل‌های ال جی در این گوشی‌ها قرار دارد. Gesture Shot همچنان که از نام آن مشخص است به کاربران اجازه می‌دهد که با کشیدن یک الگو روی صفحه نمایش از خود سلفی بگیرند و دیگر نیازی به فشردن دگمه نیست. Glass View به کاربران اجازه می‌دهد که زمان،‌پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته را در هنگامی که صفحه نمایش خاموش است مشاهده کنند. 

این گوشی‌ها در این ماه در برزیل عرضه می‌شود و سپس در سایر کشورها ارایه خواهد شد. 

مشخصات ال جی Magna : صفحه نمایش ۵ اینچی ( ۲۴۹ پیکسل بر اینچ) ، پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی یا ۱.۳ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند) ، دوربین هشت مگاپیکسلی یا ۵ مگاپیکسلی ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند) ، هشت گیگابایت حافظه و ۱ گیگابایت RAM ، باتری ۲۵۴۰ میلی‌آمپری

مشخصات ال جی Spirit : صفحه نمایش ۴.۷ اینچی اچ دی ( ۳۱۲ پیکسل بر اینچ) ، پردازنده ۱.۲ یا ۱.۳ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای  ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند)، دوربین ۸ یا ۵ مگاپیکسلی  ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند)، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت RAM و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری

مشخصات ال جی Leon : صفحه نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA  با ۲۲ پیکسل بر اینچ، پردازنده ۱.۲ یا ۱.۳ گیگاهرتزی  ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند) و دوربین ۸ یا ۵ مگاپیکسلی  ( در بازارهای مختلف فرق می‌کند) ، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت RAM و باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپری . 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا