تکنولوژی

رونمایی Galaxy S5 با استقبال گسترده مردم

نام نویسنده: رضا هاشمی

بعدازظهر روز چهارشنبه، باشگاه انقلاب تهران در یک مراسم متفاوت، میزبان خانواده همیشه پرچم‎دار موبایل سامسونگ بود. در این مراسم که برای اولین بار با حضور عموم مردم برگزار شد، از گوشی S5 به طور رسمی رونمایی شد و ویژگی‏ها و فناوری‏های این محصول مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در همین راستا گروهی از مدیران موبایل سامسونگ در یک نشست خبری با حضور جمعی از نمایندگان رسانه‏های معتبر و فعال کشور در زمینه فناوری و موبایل به گفت‌ و گو نشستند.

در این کنفرانس خبری دوک پارک، مدیرعامل سامسونگ ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور قدرتمند بخش موبایل سامسونگ به بازار ایران عنوان کرد: «ایران یکی از مهم‏ترین بازارهای صنعت الکترونیک و دیجیتال در دنیاست و ما همواره از فعالیت در این کشور استقبال کرده‏ایم. ویژگی و شرایط محصولات سامسونگ به گونه‏ای است که توجه و رضایت مخاطبان بسیاری را در ایران به خود جلب کرده است. من به نمایندگی از شرکتی پیشرو در فناوری‏های روز دنیا که می‏کوشد فرصت‏های جدیدی را برای مردم دنیا به وجود آورد، از حمایت طرفدارانمان در ایران قدردانی می‏کنم.»

‎حضور گسترده مردم برای تجربه محصولات تازه سامسونگ در باشگاه انقلاب

‎حضور گسترده مردم برای تجربه محصولات تازه سامسونگ در باشگاه انقلاب

‎پارک برنامه برگزار شده را آغاز مناسبی برای معرفی فناوری‏های جدید سامسونگ در ایران عنوان کرد و افزود: «برای اولین بار این امکان فراهم شده تا بتوانیم همزمان با سایر کشورها از محصولات جدید سامسونگ رونمایی کنیم. برای تشکر از همراهی و دوستداران این برند پرآوازه تصمیم گرفتیم که مراسمی را با حضور مردم برپا کنیم که از نزدیک با دستاوردهای جدید گوشی‌های سامسونگ آشنا شوند و امکان تجربه و آزمایش آن را داشته باشند. این برنامه نقطه آغازی برای فعالیت قدرتمندتر ما در ایران است و ما از برگزاری آن بسیار خوشحالیم.»

‎همچنین در نشست خبری این مراسم، علی جعفریه مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران، فناوری‏های جدید سامسونگ را پیشرو و مطابق برای همه‎ سلیقه‎ها عنوان کرد و گفت: « کاربران گوشی تلفن‌های همراه به دنبال گوشی‌هایی هستند که زندگی روزمره آنها را آسان‌تر کند. عکاسی کردن و ذخیره‏کردن لحظه‏های گرانب‏ها به یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های گوشی‏های هوشمند در دنیای امروز تبدیل شده است و گلکسی S5 جدید با دوربین 16 مگاپیکسلی خود به کاربران اجازه می‏دهد به راحتی عکس بگیرند، آنها را ادیت کنند و به اشتراک بگذارند. دوربین گلکسی S5 با سرعتی حداکثر تا سه دهم ثانیه سریعترین فوکوس اتوماتیک و HDR را ارائه می‏دهد و در هر شرایطی نور طبیعی و رنگی با عمق قابل ملاحظه‌ای را خلق می‏کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین این محصول، فوکوس انتخابی است که به مصرف‏کنندگان این اجازه را می‏دهد که بر قسمت خاصی از شیء فوکوس کنند و با ایجاد تصویری طبیعی، ناحیه مورد نظر را از دیگر نقاط متمایز و در کانون توجه قرار دهند. با این حساب کاربران S5 نیازی به انواع لنز و دوربین‌های سنگین نخواهند داشت.»

‎جعفریه در ادامه به دیگر امکانات این گوشی پیشرو اشاره کرد: « گلکسی S5 با فناوری IP 67 یک محصول ضد آب و غبار است و علاوه بر اسکنر اثر انگشت به یک سیستم قفل شونده امن و بیومتریک مجهز است. سیستمی که به طور کامل امنیت تراکنش‌های موبایل کاربران را فراهم می‏کند.»

‎وی درباره امکانات جانبی سری جدید محصولات سامسونگ به ویژه دستگاه Gear Fit نیز که در ایران هنوز برای بسیاری ناشناخته است، توضیح داد: « این دستگاه امکانات منحصربه‌فردی دارد و متناسب با نیازهای روزمره کاربران ساخته شده است. این دستگاه به عنوان نسل بعدی دستگاه‌های پوشیدنی، برای زندگی سالم و ارتباطات مورد نیاز در دنیای امروز طراحی و در ساخت آن به نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان توجه ویژه‌ای شده است.»

سایر مطالب مرتبط:

برتریهای گلکسی s5

گلکسی s5 رکورد فروش در یک روز را شکست

همه چیز درباره گوشی سامسونگ Galaxy S5 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا