تکنولوژی

یک هفته با +Galaxy S6 edge

نام نویسنده: مهیار مهرجو

به مدت یک هفته ما جدیدترین پرچم دار سامسونگ را استفاده کردیم و نتیجه این تجربه را با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای شروع به سراغ ظاهر دستگاه می‌رویم. +Galaxy S6 edge یکی از زیباترین دستگاه‌هایی است که تا کنون وارد بازار شده است. نکته جالب در این باره زمانی است که مردم گوشی شما را اتفاقی می‌بینند. همین نگاه تصادفی کافی است تا برای آنها جالب باشد و بخواهند برای لحظه ای هم که شده این گوشی را ببینند. توضیحات کاملتر این قسمت در ویدئو زیر برای شما آماده شده است.

بعد از ظاهر، به صفحه نمایش بی نظیر این دستگاه می‌رسیم. ما در این گوشی چند فیلم و ویدئو پخش کرده‌ایم. به جرات می‌شود گفت این با کیفیت‌ترین صفحه نمایش موبایلی است که ما تا به این لحظه دیده‌ایم. صفحه نمایش این مدل از سامسونگ تمام رنگ‌ها را بهبود می‌بخشد و نگاه کردن در آن لذت بخش می‌شود. نکته جالب توجه کیفیت خوب این صفحه نمایش زیر نور مستقیم آفتاب است. برای واضح‌تر دیدن پیشنهاد می‌کنیم ویدئو زیر را ببینید.

پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش بسیار با کیفیت، دوربین بسیار عالی، همه این‌ها مصرف کننده‌های مهم انرژی هستند که به لطف یک باتری قدرتمند این نیازها تامین شده است. شما با یک بار شارژ می‌توانید یک روز کامل از این دستگاه استفاده کنید. همین نکته باعث شد تا ما این مدل را در جمع 10 گوشی هوشمند که بیشتر روشن می‌مانند قرار دهیم.

+Galaxy S6 edge به نسبت نسل قبلی خود تغییرات چشمگیری داشته است. مدل قبلی یعنی Galaxy S6 edge بعد از استفاده دمای آن بالا می‌رفت اما در این مدت آزمایش ما چنین اتفاقی تنها زمانی اتفاق می‌افتد که همزمان با شارژ شدن گوشی از آن استفاده کنید. که ما پیشنهاد می‌کنیم این کار را با گوشی‌های دیگر نیز انجام ندهید.

مشکل دیگر مدیریت حافظه رم است. این مشکل خیلی وقت است که گریبانگیر اندروید شده است اما در این مدل اوضاع خیلی بهتر است و حافظه رم به خوبی مدیریت می‌شود البته نه به خوبی آی‌فون.

موضوع دیگر اندازه گوشی است که به نسبت مدل قبل بزرگتر شده است که دو ایراد می‌توان به آن وارد کرد. یک اینکه میزان خوش دست بودن این گوشی تا حد زیادی کم شده است. این بزرگتر شدن اندازه گوشی افزایش اسپیکر را به همراه ندارد. گوشی‌های بزرگتر از 5 اینچ معمولا 2 اسپیکر دارند. اما این مدل تک اسپیکر است که آن هم به دلیل جایگیری نا مناسب انگشت شما معمولا مانع پخش صدا می‌شود.

یک امکان کاربردی در این گوشی Interaction control نام دارد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد ورودی‌های موبایل خود مانند صفحه لمسی و دکمه‌هارا کنترل کنید. توضیحات بیشتر و نحوه فعال شدن آن را برای شما در ویدئو زیر آماده کرده‌ایم.

مهمترین بخشی که توجه ما را به خود جلب کرد دوربین این دستگاه است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 4K حرفهای زیادی برای گفتن دارد. دوربین این گوشی کیفیت بسیار بالا و تفکیک رنگ خیلی خوبی دارد. در ادامه چند نمونه از عکس‌هایی که با این گوشی گرفته‌ایم برای شما می‌گذاریم.

 

 

فیلمبرداری 4K کیفیت بسیار بالایی دارد که متاسفانه به 5 دقیقه محدود شده است. سه نمونه از فیلمبرداری 4K این دستگاه را در ادامه می‌بینید.

هر سه ویدئو 30 ثانیه هستند که با اعمال جلوه های مختلف در وسط آنها زمان ویدئو تغییر کرده و ویدئو بعدی یک نمونه از Slow motion با کیفیت 4K است.

این ویدئو فیلمبرداری با جلوه Fast motion  و کیفیت 4K انجام شده است.

+Galaxy S6 edge یک گوشی بسیار خوب برای تماشای فیلم و ویدئو است. همچنین کسانی که دوست دارند عکاسی یا فیلم برداری کنند برای آنها این گوشی یک برگ برنده حساب می‌شود. اگر از طرفداران سامسونگ هستید، این دستگاه بهترین موبایلی است که سامسونگ تا حالا ساخته است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا