تکنولوژی

تصویر لو رفته فاش کرد : گلکسی نوت 6 با 6 گیگابایت رم

با وجود اینکه هنوز مدت زیادی از معرفی پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج نگذشته است، سامسونگ تصمیم دارد خط تولید مدل نوت خود را هم به دو پرچمدار دیگر اضافه کند. شایعات قدیمی که حدود 2 ماه پیش در خصوص نوت 6 مطرح شد نشان می‌داد که این گوشی‌هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی است. این شایعات مربوط به اوایل ماه فوریه است یعنی حتی قبل از رونمایی از گلکسی اس7.

امروز یک تصویر از CPU-Z (یکی از اپلیکیشن‌های آنالیز سخت‌افزار) لو رفت که مشخصات گلکسی نوت 6 را تا حدی مشخص می‌کند. این تصویر علاوه بر اینکه 6 گیگابایت رم را تایید می‌کند اطلاعات جدیدتری را هم به ما می‌دهد. با توجه به این تصویر پردازنده نوت6 را خود سامسونگ می‌سازد و مدل آن 8890 است یعنی همان سیستم پردازشی که در گلکسی اس7 و اس7 اج وجود دارد. اندازه صفحه نمایش این دستگاه هم 5.77 اینچ خواهد بود.

مانند گلکسی اس6 و اس7 و همچنین نوت5، نوت6 هم صفحه نمایشی با کیفیت Quad-HD با وضوح 1440 در 2560 دارد. این گوشی‌ جدید احتمالا 32 گیگابایت هم حافظه داخلی خواهد داشت که به احتمال زیاد مانند اس7 و اس7 اج می‌توان آن را با کارت حافظه افزایش داد زیرا دلیلی ندارد سامسونگ این امکان خوب را کنار بگذارد. همچنین شایعات دیگری هم وجود دارد در این خصوص که شاید این مدل با استاندارد IP68 ضدآب باشد و یا اینکه باتری با توان 3700 میلی‌آمپر داشته باشد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا