مایکروسافت

اخراج ۱۰ هزار کارمند مایکروسافت در چند روز آینده

به نظر می‌رسد که مایکروسافت این روزها در تدارک اخراج چیزی حدود ۱۰ هزار کارمند خود طی چند روز آینده است.  

اسکای نیوز با انتشار گزارشی مدعی شد مایکروسافت به زودی با ۵ درصد از نیروی کار خود خداحافظی خواهد کرد. این یعنی، حدود ۱۰ هزار نفر از ۲۲۱ هزار نیرویی  که در سراسر جهان با این شرکت همکاری دارند.  

گفته می‌شود که بخش قابل توجهی از این اخراجی‌ها را کارمندان بخش مهندسی تشکیل خواهند داد. این تصمیم در حالی از سوی مایکروسافت اتخاذ خواهد شد که این شرکت پیشتر و حدود ۱۲ ماه پیش نزدیک به هزار کارمند خود را اخراج کرد که یک درصد از کارکنان این مجموعه را شامل می‌شد.اخراج ۱۰ هزار کارمند مایکروسافت در چند روز آینده

مایکروسافت همانند دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه و به علت افزایش استفاده از سرویس‌های فناورانه در دروان همه‌گیری، افراد زیادی را استخدام کرد. اما اکنون و با توجه به فروکش کردن این همه‌گیری و کاهش تقاضا برای استفاده از این خدمات، این شرکت قصد دارد تا بخشی از کارکنان خود را تعدیل کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این موج از اخراجی‌ها، قبل از اعلام گزارش عملکرد سه ماهه این شرکت در ۲۴ ژانویه اجرا خواهد شد. گفته می‌شود که این شرکت در سه ماهه گذشته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و شواهد از کاهش درآمدهای آن حکایت دارند.  

با توجه به اخراجی‌های اخیر در شرکت‌های بزرگ فناوری، این روزها دیگر کار کردن در این مجموعه‌ها چندان هم آینده روشن و اطمینان‌بخشی ندارد. در ماه‌های اخیر، چند شرکت از جمله متا، توییتر، لیفت، اچ‌پی و آمازون تعدیل نیرو داشتند و احتمالا این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫49 دیدگاه ها

  1. iGaming 분야에서 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 최신 프라그마틱 게임은 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 지원하여 고객에게 엔터테인먼트를 제공합니다.
    http://www.pragmatic-game.com

    프라그마틱의 라이브 카지노는 정말 현장감 넘치게 즐길 수 있는데, 여기서 더 많은 정보를 얻을 수 있어 좋아요!

    https://www.belgiumfire.com
    http://ivermectininstock.com/
    https://www.buytetracycline.site

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا