تکنولوژی

۹۰۰ کارمند یک شرکت طی یک تماس تصویری اخراج شدند

ویشال گرگ، مدیرعامل شرکت Better.com اخیرا و به شیوه‌ای کاملا عجیب، ۹۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.

به جرات می‌توان گفت که واژه «اخراج» بدترین کلمه‌ای است که یک کارمند می‌تواند از زبان مدیر خود بشنود؛ آن هم در روزهای پایانی سال و از طریق یک تماس تصویری در اپلیکیشن زوم. شاید باورش کمی‌ سخت باشد اما مدیرعامل Better. com طی یک تماس تصویری به ۹۰۰ کارمند خود اعلام کرد که دیگر جایی در این شرکت ندارند.

ویشال گرگ (Vishal Garg) در این تماس خطاب به کارکنان خود گفت: خبر خوبی برایتان ندارم. اگر در این ارتباط تصویری حضور دارید، باید بگویم که شما در میان افرادی هستید که اخراج شده‌اید. از این لحظه به بعد، وضعیت استخدامی‌شما به پایان رسیده است.

مدیرعامل Better.com دلیل این تصمیم خود را عملکرد ضعیف و بهره‌وری پایین کارکنان و در کنار آن، تغییر در وضعیت بازار عنوان کرد. او در این ارتباط تصویری ضمن ابراز تاسف این به وجود آمدن این وضعیت، اعلام کرد آخرین باری که چنین تصمیم گرفته، گریه کرده است.

اما این صحبت‌ها از زبان مدیرعاملی که هفته پیش ۷۵۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران دریافت کرده، هرگز برای کارگران اخراج‌شده این شرکت قابل باور نخواهد بود. طبق این تصمیم جنجالی، ۹ درصد از کارکنان این شرکت در روزهای پایانی سال میلادی خداحافظی خواهند کرد.

چنین رفتارهایی از سوی ویشال گرگ، چندان هم تازگی ندارد. او سال گذشته، با ارسال ایمیلی خطاب به کارکنان خود، آنها را بسیار کند و شبیه به دلفین توصیف کرده بود. او حتی پس از این تصمیم، پست‌هایی را در شبکه Blind منتشر و کارکنان اخراج‌شده را به دزدی از طریق تنبلی متهم کرد.

وی در این این خصوص نوشت حداقل ۲۵۰ نفر از این افراد به طور میانگین، دو ساعت در روز کار می‌کنند اما حقوق بیش از هشت ساعت را دریافت می‌کنند. در واقع آنها از شما و مشتریانمان دزدی می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا