بازی

کنسول جنسیس مینی ۲ سگا با ۶۰ بازی عرضه ‌‌می‌شود

شرکت سگا در آمریکا به تازگی، فهرستی از بازی‌هایی را که قرار است اواخر سال برای کنسول جنسیس مینی ۲ عرضه شود، منتشر کرد.  

به گفته این شرکت، ۶۰ بازی کلاسیک از پیش نصب‌شده به همراه این کنسول عرضه می‌شود که از جمله عناوین شاخص آن می‌توان به بازی‌هایی چون ClayFighter، Earthworm Jim ۲، Fatal Fury ۲، OutRun، Super Street Fighter II، Super Hang On، ToeJam & Earl in Panic on Funkotron، Virtua Racing و After Burner II اشاره کرد.  

همچنین در میان این ۶۰ بازی، عناوینی نیز از  Sega CD انتخاب شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Sonic CD، Ecco the Dolphin و Ecco: The Tides of Time، Final Fight CD و FMV classic Night Trap اشاره کرد.

هفت بازی متفاوت نیز به همراه این کنسول عرضه می‌شوند که اکثر آنها یا متعلق به دیگر سیستم‌ها هستند و یا هنوز منتشر نشده‌اند. به گفته سگا، این کنسول از روز ۲۷ اکتبر وارد بازار خواهد شد. کاربرانی که در آمریکای شمالی هستند تنها می‌توانند از طریق وب‌سایت آمازون، این کنسول را خریداری کنند.

همچنین این کاربران می‌بایست هزینه ارسال اضافی ۲۱.۹۹ دلاری را نیز پرداخت کنند که در مجموع، هزینه ۱۲۲ دلاری را روی دست کاربر خواهد گذاشت. این کنسول در ابتدا قرار بود تنها در ژاپن و تحت عنوان «مگا درایو مینی ۲» عرضه شود اما در نهایت، مدیران سگا تصمیم به عرضه این کنسول در آمریکای شمالی گرفتند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا