سونی

هدفون WH-1000XM5 سونی با حذف نویز ارتقایافته معرفی شد

سونی به تازگی از یک هدفون پیشرفته تحت عنوان WH-1000XM5 با قابلیت حذف نویز ارتقایافته پرده برداشت.

هدفونی که قرار است با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار و از روز ۲۰ مه سال جاری میلادی، وارد بازار شود. به گفته سونی، این هدفون به لطف برخورداری از پردازنده دوم، از عملکرد بهتری در حذف نویز یا همان صداهای مزاحم اطراف به ویژه نویزهایی با فرکانس بالا و متوسط بهره می‌برد.

همچنین این هدفون، از طراحی خاصی بهره می‌برد که آن را در مقایسه با دیگر نمونه‌های قبلی متعلق به این خانواده متمایز می‌کند. سونی WH-1000XM5 به هشت میکروفون مجهز شده و از نوع جدیدی از چرم مصنوعی روی هدبند آن استفاده شده که به نسبت مدل‌های قبلی، نازک‌تر است.

همچنین کاربران می‌توانند صدای هدفون را با ضربات و سوآیپ کردن کنرل کنند و یک دکمه فیزیکی نیز برای جابجایی میان حالت‌های حذف نویز فعال و محیطی روی بدنه هدفون تعبیه شده است.

تغییرات در WH-1000XM5 به مشخصات داخلی این هدفون نیز کشیده شده است به طوری که طبق گفته سونی، به جای درایورهای ۳۰ میلیمتری از درایورهای ۴۰ میلیمتری از نوع  1000MX4s در آن استفاده شده است.

این درایورها می‌توانند صدایی بسیار طبیعی و با وضوح بالا را به گوش کاربر برسانند. سونی همچنین تغییراتی را به منظور افزایش کیفیت صوت در حین برقراری تماس‌های صوتی اعمال کرده که با الگوریتم‌های هوش مصنوعی کار می‌کند.

در این هدفون، تمامی‌قابلیت‌های LDAC، DSEE Extreme upscaling، ۳۶۰ Reality Audio، Speak to Chat و غیره جای داده شده و همه این امکانات در WH-1000XM5 در اختیار خریداران قرار گرفته‌اند.

هدفون WH-1000XM5 سونی با حذف نویز ارتقایافته معرفی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا