اپلچگونهمتا

حل مشکل پخش صدا در استوری های اینستاگرام

به دنبال عرضه به‌روزرسانی آی او اس ۱۵ برخی از دارندگان گوشی‌های آیفون با مشکلاتی در اپلیکیشن اینستاگرام خود مواجه شدند.

بر اساس گزارش این کاربران، زمانی که گوشی در حالت بی‌صدا قرار می‌گیرد، استوری‌های اینستاگرام بدون صدا پخش می‌شوند. اما خوشبختانه اپل روز جمعه با عرضه یک آپدیت جدید، این مشکل را برطرف کرده است.

اگرچه شاید پخش بی‌صدای ویدیوها در برخی مواقع، قابلیتی کاربردی باشد اما به طور کل، نحوه عملکرد این قابلیت (Silent Mode) با آنچه اخیرا در اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده شده، متفاوت است. در واقع، با فعال شدن این حالت، صداهای سیستم همانند رینگتون‌ها و صدای متن خاموش می‌شود، نه صدای موجود در اپلیکیشن‌ها.

با این حال، برای برخی از کاربران، مشکل مذکور حتی در زمان عرضه بتای عمومی‌ این به‌روزرسانی مشاهده شد. هنوز مشخص نیست که آیا این مسئله روی دستگاه‌های مجهز به نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس نیز رویت شده یا خیر. در هر صورت، فیسبوک (مالک اینستاگرام) نیز تایید نکرده که آیا مشکل فوق مربوط به آی او اس ۱۵ است یا دیگر نسخه‌های این پلتفرم.

اما در بیانیه این شرکت به باگ مذکور اشاره و عنوان شده که به زودی برطرف خواهد شد: «ما می‌دانیم که برخی از کاربران در شنیدن صدای استوری‌های اینستاگرام با مشکل مواجهند. ما با تمام توان در حال رفع این مشکل هستیم و از اختلال به‌وجود آمده از کاربران عذرخواهی می‌کنیم.»

همانطور که پیشتر اشاره شد، به‌روزرسانی جدید اپل از روز جمعه برای تمامی‌کاربران آیفون قابل دانلود است و گزارش‌ها نشان داده که با دریافت این آپدیت، مشکل پخش بی‌صدای استوری‌های اینستاگرام برطرف خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. Нужна машинная штукатурка стен в Москве, но вы не знаете, какой подрядчик лучше выбрать? Обратитесь к нам на сайт mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru! Мы предоставляем услуги по механизированной штукатурке стен любой площади и сложности, а также гарантируем качество и надежность.

  2. Нужна стяжка пола в Москве, но вы не знаете, как выбрать подрядчика? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по устройству стяжки пола любой площади и сложности, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا