پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

عینک هوشمند Anker با قابلیت پخش موزیک رونمایی شد

شرکت Anker به تازگی از یک عینک هوشمند جدید تحت عنوان «Soundcore Frames» رونمایی کرد که به دو اسپیکر برای پخش موزیک مجهز شده و قرار است با قیمت 199.99 دلار وارد بازار شود.

این عینک به گونه‌ای طراحی شده که فریم آن قابل تغییر و انتخاب از میان 10 مدل مختلف میسر است. اما دسته‌های آن که نقش ایربادهای وایرلس را ایفا ‌می‌کنند، ثابت و بدون تغییر خواهند بود. بدین معنی که دو اسپیکر روی هر یک از دسته‌های این عینک تعبیه شده و ‌می‌توانند موزیک‌های مختلف را پخش کنند.

به گفته شرکت سازنده، طراحی و محل قرارگیری این اسپیکرها به نحوی است که سایر افراد به سختی ‌می‌توانند صدای موسیقی در حال پخش را بشنوند. البته اگر موزیک با حداکثر صدا پخش شود، این صدا قابل تشخیص خواهد بود.

عینک Soundcore Frames قادر است با یک بار شارژ، تا 5.5 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. همچنین این عینک نیز از استاندارد IPX4 بهره ‌می‌برد که مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب را تضمین ‌می‌کند.

در خصوص قابلیت‌های کنترلی نیز باید گفت که همانند محصولات شرکت Bose و غیره، کاربر ‌می‌تواند با تپ کردن روی دسته عینک یا کشیدن انگشت روی آن (سوآیپ کردن)، موزیک در حال پخش را کنترل کند.

به گفته شرکت Anker، این عینک از اواسط ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد و علاقه‌مندان ‌می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت‌های آمازون، بست‌بای و همینطور انکر، این محصول را خریداری کنند.

عینک هوشمند Anker با قابلیت پخش موزیک رونمایی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نیم نگاهی به تکنولوژی های تصویربرداری ناسا از فضا
    روش ها و آموزش های کاربردی – دانستنی های مد – روانشناسی – موفقیت – ازدواج و خانواده – دکوراسیون – خانه داری – آشپزی – سلامت

    قیمت احتمالی کنسول بازی دستی ایسوس ROG Ally فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا