خودروخودرو الکتریکی

مینی‌ون الکتریکی هیوندای «استاریا» رونمایی شد

هیوندای ساعاتی پیش از طراحی خودروی جدید خود به نام استاریا –Staria- که قرار است در قالب یک مینی‌ون وارد بازار شود، پرده برداشت.

این مینی‌ون از طراحی خاصی بهره ‌می‌برد و از ظاهری آینده نگرانه بهره ‌می‌برد. در واقع، هیوندای سعی کرده تا استاریا را متفاوت با دیگر مینی‌ون‌های موجود طراحی کند تا حس نشستن در یک خودرو جدید و مدرن را به راننده القا کند که این مسئله در بسیاری از مینی‌ون‌های معرفی‌شده به چشم ن‌می‌خورد.

البته هنوز مشخص نشده که این خودرو، الکتریکی خواهد بود یا در مدل‌های دیگری عرضه خواهد شد؛ اما با این حال، تصاویر منتشرشده از استاریا نشان از تلاش مهندسان این شرکت برای عرضه محصولی متمایز با محصولات شرکت‌های رقیب دارد.

چراغ‌های جلوی هیوندای استاریا از طراحی مستطیلی‌شکل بهره ‌می‌برند و پنجره‌های خودرو نیز به صورت پانورامایی طراحی شده‌اند. به گفته هیوندای، ساختار این خودرو به گونه‌ای است که ظاهری شبیه به یک سفینه فضایی را در ذهن‌ها تداعی ‌می‌کند.

به گفته هیوندای، سقف کابین به اندازه‌ای است که سرنشینان ‌می‌توانند در خودرو احساس راحتی کنند. همچنین صندلی‌ها و فضای داخل کابین نیز جادار طراحی شده‌اند. هیوندای استاریا به گونه‌ای ساخته شده که با طراحی آینده‌نگرانه این شرکت برای خودروی Iconic شباهت زیادی دارد.

هنوز زمانی برای عرضه استاریا اعلام نشده، با این حال هیوندای عنوان کرد که این خودرو در همه کشورها عرضه نخواهد شد و صرفا وارد چند کشور محدود خاص خواهد شد.

مینی‌ون الکتریکی هیوندای «استاریا» رونمایی شد

گفتنی است اخیرا بروز مشکل در باتری خودروهای الکتریکی Kona هیوندای، برای این شرکت دردسرساز شده است. هیوندای طی فراخوانی از دارندگان 82 هزار دستگاه از این خودرو خواست تا برای رفع مشکل مذکور، به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

مینی‌ون الکتریکی هیوندای «استاریا» رونمایی شد

اگرچه هیوندای اما این مشکل را ناشی از قصور شرکت LG Chem معرفی کرد، اما این شرکت نیز در واکنش به اتهام هیوندای گفت که مشکل مذکور به دنبال استفاده از فناوری شارژ سریع در این خودرو رخ داد. در حال حاضر، خودروی Kona از محبوبیت بالایی برخوردار است و جزو پرفروش‌ها به شمار ‌می‌رود.

مینی‌ون الکتریکی هیوندای «استاریا» رونمایی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا