اپل

کانسپت جدید آیفون تاشو با ظاهری متفاوت + ویدیو

اخیرا یک طراح مدل‌های کانسپت، طرحی را از یک گوشی آیفون تاشو ارائه کرده که ظاهری متفاوت و البته جذاب از این گوشی ارائه می‌دهد.

این محصول که تحت عنوان آیفون فولد (iPhone Fold) معرفی شده، توسط اسویاتوسلاو آلکساندروف طراحی و در کانال یوتیوب ConceptPhone بارگذاری شده است. با این حال، همانطور که مشاهده می‌کنید، این آیفون به گونه‌ای طراحی شده که قسمت کناری بدنه باز و تبدیل به یک تبلت می‌شود.

در واقع، این طراح سعی داشته تا برخلاف دیگر مدل‌های مفهومی‌ارائه شده از آیفون تاشو، این گوشی را با کارکرد و ظاهری متفاوت طراحی کند به طوری که کاربر بتواند از آن، هم به عنوان یک گوشی و هم تبلت استفاده کند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، این گوشی آیفون به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد بود که در صورت باز شدن، کاربر می‌تواند لذت کار با یک تبلت 8 اینچی را تجربه کند. لولای این گوشی در قسمت کناری بدنه تعبیه شده و با توجه به پیشرفت‌هایی که اخیرا در زمینه استفاده بهینه از این فناوری در گوشی‌های تاشو حاصل شده، به احتمال زیاد بی عیب ونقص عمل خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های مورد انتظار می‌توان به پردازنده جدید A15 و سنسور جدید لیدار 2 اشاره کرد. گفته می‌شود که این گوشی در 5 رنگ عرضه و دوربین سلفی نیز در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. طبق اطلاعات این ویدیو و با توجه به نمایشگر بزرگ این آیفون تاشو، اپل احتمالا از یک باتری قوی‌تر و با طول عمر بالاتر استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا