اپل

جدیدترین اطلاعات از آیفون تاشوی اپل

اگرچه شواهد از تصمیم اپل برای عرضه دو مدل گوشی آیفون تاشو در آینده نزدیک خبر می‌دهند، اما هنوز موجودیت این گوشی توسط اهالی کوپرتینو تایید نشده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت امسال قصد دارد تا آیفون تاشوی خود را در دو مدل به بازار عرضه کند. در مدل نخست از دو نمایشگر مجزا که به واسطه یک لولا به هم وصل شده‌اند، استفاده و با ظاهری شبیه به گلکسی زد فلیپ سامسونگ عرضه خواهد شد.

مدل دوم نیز به نمایشگری انعطاف پذیر مجهز خواهد بود و محصولی پیشرفته‌تر به شمار خواهد رفت. اما اخیرا جان پراسر، یکی از افشاگران معروف اطلاعات محصولات اپل، تصاویر و اطلاعات تازه‌ای را از گوشی تاشوی جدید این شرکت منتشر و ادعا کرده که این گوشی با قیمتی کمتر نسبت به مدل‌های تاشوی موجود و احتمالا در سال 2023 عرصه خواهد شد.

طبق ویدیویی که پراسر در یوتیوب منتشر کرده، این گوشی با نام «آیفون فلیپ» معرفی شده و به نمایشگرهای آن به صورت افقی باز خواهند شد. اندازه این گوشی بعد از باز شدن به ابعاد یک گوشی آیفون معمولی خواهد رسید و در صورت جمع شدن، این اندازه نصف و از ورود هرگونه خط و خش به صفحه نمایش جلوگیری خواهد شد.

به گفته این منبع خبری، آیفون تاشوی اپل در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد و این شرکت قصد دارد تا از این طریق و البته در نظر گرفتن قیمتی مناسب، آیفونی جذاب و تجربه‌ای منحصر به‌فرد از کار با یک گوشی آیفون را برای خریداران رقم بزند.

با این حال، پراسر اعلام کرد که این گوشی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. اگرچه او زمان دقیقی را برای عرضه آیفون تاشوی اپل اعلام نکرد اما مدعی شد که حداقل در سال 2021 و 2022 شاهد ورود این گوشی به بازار نخواهیم بود.  بنابراین، آیفون تاشوی اپل شاید در سال 2023 و یا حتی سال‌های بعد از آن در اختیار کاربران قرار گیرد.

جدیدترین اطلاعات از آیفون تاشوی اپل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا