استارتاپ

آغاز همکاری تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. به موجب این همکاری کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. به گفته نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان این همکاری شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که کاربران این پلتفرم بتوانند با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی خرید کنند.

او در این باره توضیح داد: «ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته‌بندی‌های جدیدی هستیم و می‌خواهیم خدمات جدید در زندگی روزانه مشتریانمان نقش پررنگ‌تری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری هم به پلتفرم تخفیفان اضافه می‌شود که نقش خیلی پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

به گفته او تخفیفان که سال گذشته سرویس پولتو برای خریدهای اینترنتی را ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه‌های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت‌های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می‌دهند، می‌توانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز می‌شود یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد.

مدیرعامل تخفیفان درباره استفاده کاربران از این سرویس توضیح داد: «مهم‌ترین مسئله‌ای که باید بدانید این است که نیازی به ایجاد تغییر در نحوه خرید نیست. کاربران بعد از ثبت‌نام در تخفیفان و ورود به سرویس بازگشت وجه، در بخش افزودن کارت بانکی، شماره کارت بانکی خود را وارد می‌کنند. این عمل فقط یک بار انجام می‌شود و پس از آن خرید را به روال معمول انجام انجام می‌دهند. در زمان پرداخت، خود را مشتری تخفیفان معرفی می‌کنند. بقیه کارها به صورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام می‌شوند. بخشی از مبلغ پرداختی را ۲۴ ساعت بعد در همان کارت بانکی دریافت می‌کنند. این مبلغ بسته به نوع خرید در فروشگاه‌ها و دسته‌بندی‌ها مختلف متفاوت خواهد بود. این سرویس رایگان است.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا