اپلموبایل

مقایسه همراه بانک گردشگری با همراه بانک رفاه در آیفون

امروزه استفاده از همراه بانک در گوشی های هوشمند به یکی از کارهای روزمره و روتین تبدیل شده است. همراه بانک‌ها به دلیل برخورداری از قابلیت‌های متنوع از مراجعه افراد به شعب بانکی جلوگیری می‌کند. در همین راستا، بانک گردشگری اقدام به معرفی همراه بانک گردشگری و بانک رفاه نیز اقدام به ارائه همراه بانک رفاه کرده‌اند. در این میان، بساری از کاربران با داشتن گوشی‌های آیفون، از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند و در این میان ممکن است با دشواری‌هایی مواجه شوند. چنانچه قصد افتتاح حساب در یکی از بانک‌های گفته شده در بالا و استفاده از همراه بانک های گردشگری و همراه بانک رفاه برای نسخه جدید ios را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با مزایای هر کدام از این نرم افزارها آشنا شوید.

معرفی همراه بانک گردشگری برای ایفون

بانک گردشگری در واقع اولین بانک خصوصی در حوزه گردشگری و توریسم است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده. عملکرد این بانک خصوصی مانند دیگر بانک‌های خصوصی است، اما اکثر سرمایه‌گذاری‌ها آن در حوزه توریسم صورت می‌گیرد.

بانک گردشگری در راستای سهولت و تسریع کارهای بانکی، اقدام به معرفی همراه بانک گردشگری آیفون نسخه وب کرد که می‌توانید آن را در سیستم‌عامل‌های متعددی از جمله iOS دانلود کنید.

با دانلود همراه بانک گردشگری آیفون رایگان به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این بانک، کارهای بانکی خود را انجام دهید. با نصب همراه بانک گردشگری برای ایفون، می‌توانید به امکاناتی برای انتقال وجه پایا، مشاهده موجودی، دریافت موجودی حساب و صادر کردن درخواست مسدود سازی کارت دسترسی داشته باشید. البته امکانات دیگری هم به این نرم افزار در آخرین به‌روزرسانی به آن اضافه شده است؛ در واقع با دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری، امکان استفاده از قابلیت‌هایی نظیر امکان انتقال وجه از طریق پل، تعریف نام مستعار بر روی سپرده و نمایش نام دستگاه های خودپرداز بر روی نقشه نیز برای شما میسر می‌شود. اکنون که با قابلیت‌های همراه بانک ایفون آشنا شدید در ادامه قصد داریم نحوه نصب همراه بانک گردشگری برای ایفون را توضیح دهیم.

آموزش نصب همراه بانک گردشگری برای ایفون

نصب برنامه‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون همیشه یکی از چالش‌های کاربران این سیستم عامل بوده است؛ در واقع مشکل عدم پشتیبانی سیستم‌عامل iOS از برنامه‌های ایرانی به علت تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده است. اکنون شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه اینترنت بانک گردشگری برای ایفون را باید دانلود و نصب کرد؟ در ادامه قصد داریم نحوه دانلود همراه بانک گردشگری ایفون را آموزش دهیم. مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا مرورگر سافاری را باز و عبارت «همراه بانک گردشگری برای آیفون» را وارد کنید.
  • اولین لینک به‌نمایش آمده مربوط به دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون است، وارد آن شوید.
  • به پایین صفحه رفته روی گزینه دانلود همراه بانک گردشگری ایفون بزنید.

در نهایت، منتظر بمانید تا دانلود همراه بانک گردشگری برای ایفون تمام شود و سپس اقدام به نصب همراه بانک گردشگری برای ایفون کنید. اکنون به بررسی همراه بانک رفاه برای ایفون می‌پردازیم تا بتوانیم راحت‌تر آن را با همراه بانک گردشگری مقایسه کنیم.

معرفی همراه بانک رفاه ایفون | انتقال وجه راحت‌تر از همیشه!

بانک رفاه که با نام بانک رفاه کارگردان هم شناخته می‌شود در سال ۱۳۳۹ تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین توجه داشته باشید که این بانک در دسته‌بندی بانک‌های خصوصی قرار می‌گیرد. بر اساس گزارش سال ۱۴۰۲ بانک رفاه دارای ۱۰۱۲ شعبه در ایران است و تعداد کارکنان آن به ۱۰۸۰۳ نفر می‌رسد. هدف از ساخت این بانک، ارائه خدمات مالی و بانکداری توسط سازمان تامین اجتماعی است و طی سال‌های اخیر طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی به آن اضافه شده‌اند که شامل بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت، کارت‌های اعتباری و وام‌های مسکن می‌شود. برخورداری از چنین خدمات متنوع و شعب متعدد نشان دهنده تعداد بالای مشتریان بانک رفاه است. با توجه به موارد گفته شده، طراحی و توسعه نرم افزار همراه بانک رفاه برای تمامی سیستم‌عامل‌ها من‌جمله iOS اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. همراه بانک رفاه ایفون یکی دیگر از خدمات بانکداری مجازی این بانک خصوصی است که برای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل iOS طراحی و توسعه یافته است. با دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون به راحتی می‌توانید از خدمات غیر حضوری متنوعی برخوردار شوید. از خدمات موبایل بانک رفاه ایفون می‌توان به مواردی نظیر تغییر رمز، خرید شارژ، پرداخت اقساط با گوشی آیفون، انتقال وجه داخلی، ویرایش حساب کاربری و دیگر موارد اشاره کرد.

آموزش دانلود و فعال سازی همراه بانک رفاه ios

یکی از پرسش‌های متداول کاربران مربوط به نحوه فعالسازی و دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون می‌شود.

لازم به ذکر است که برای دانلود همراه بانک رفاه برای آیفون، ابتدا باید وب‌سایت رسمی این بانک مراجعه کرده و سپس نسخه مناسب و سازگار با دستگاه خود را دانلود کنید. اکنون به آموزش نحوه فعالسازی همراه بانک ios می‌پردازیم.

  • ابتدا همراه بانک رفاه ایفون را دانلود کنید.
  • برنامه دانلود شده را باز کنید و وارد آن شوید.
  • در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور دریافت شده از شعب بانک رفاه را وارد کنید.

در نهایت بعد از صحیح وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به راحتی وارد برنامه همراه بانک رفاه ایفون می‌شوید.

مقایسه همراه بانک گردشگری با همراه بانک رفاه | کدام گزینه بهتری است؟

انتخاب اینکه کدام یک از همراه بانک گردشگری یا همراه بانک رفاه گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آیند، بسیار سخت است؛ چون این مسئله با داشتن حساب در یکی از این بانک‌ها رابطه مستقیمی دارد. با این حال، همراه بانک رفاه به دلیل برخورداری از قابلیت‌های متنوعی‌تری مانند پرداخت حق بیمه، دریافت وام و بازپرداخت تسهیلات بانکی، دریافت تراکنش‌های اخیر، ثبت نام در سامانه سجام و درخواست ارسال پیامک چک برگشتی می‌تواند گزینه مناسب‌تری در مقایسه با همراه بانک رفاه برای گوشی های ایفون باشد.

در نهایت می‌توان گفت هر دو بانک در ارائه نرم افزار کاربردی که از مراجعه حضوری مشتریان در شعب جلوگیری کنند، عملکرد مناسبی دارند و می‌توانند اکثر نیازهای کاربران را به‌خوبی برطرف کنند. توجه داشته باشید که دانلود نسخه رسمی همراه بانک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر به‌صورت تصادفی نسخه غیررسمی آن‌ها را نصب کنید، احتمالا به سرقت رفتن مشخصات حساب و در برخی از مواقع برداشت پول از حساب افزایش پیدا می‌کند. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود نسخه جدید و رسمی همراه بانک های بانک رفاه و گردشگری برای آیفون می‌توانید به وب‌سایت سیبچه مراجعه کنید؛ در واقع این سایت، یک بازارچه از نرم افزارهای iOS است که تمامی برنامه‌های کاربردی ایرانی مانند همراه بانک داخل آن قرار دارند. البته توجه داشته باشید که استفاده از خدمات این سایت ملزم به خریداری اشتراک است. این مبلغ پرداختی بابت حق اشتراک در واقع هزینه ثبت شناسه UDID گوشی آیفون در سرورهای اپل بوده و بیشتر این مبلغ هم بابت نگه‌داری از خدمات دریافت شده است.

آیا می‌توان با شماره موبایل در همراه بانک رفاه ایفون انتقال وجه انجام داد؟

بله. البته باید توجه داشته باشید که شخصی مدنظرتان در بانک رفاه حساب داشته و شماره موبایل وی ثبت شده باشد.

آیا دانلود همراه بانک رفاه نسخه جدید ios رایگان است؟

بله. دانلود همراه بانک رفاه برای آیفون رایگان است و شما می‌توانید برای نصب موبایل بانک رفاه ایفون به وب‌سایت رسمی این بانک مراجعه کنید.

آیا می‌توان به صورت آنلاین در بانک گردشگری حساب ایجاد کرد؟

بله. برای افتتاح حساب در بانک گردشگری باید به سایت این بانک مراجعه کرده و روی قسمت «افتتاح انواع حساب و احراز هویت آنلاین» کلیک کنید و سپس با توجه توضیحات مراحل ایجاد حساب و دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ایفون را طی کنید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا