اپلچگونه

چگونه به اصل بودن شارژر مگ سیف پی ببریم؟


این روزها اجناس تقلبی و به اصطلاح فیک، به وفور در بازار محصولات هوشمند مشاهده ‌می‌شوند و نمونه‌‌ها‌ی مشابه متعددی از محصولات شرکت‌‌ها‌ی مختلف پشت ویترین فروشگاه‌‌ها‌ به چشم ‌می‌خورند.

در این بین، شارژرهای مگ سیف اپل نیز که چند ماهی از عرضه آن‌‌ها‌ به بازار ‌می‌گذرد، از کپی‌کاری‌‌ها‌ی برخی شرکت‌‌ها‌ در امان نماندند و همین مسئله انتخاب را برای خریداران دشوار کرده است. اما جالب است که بدانید پی بردن به اصل بودن مگ سیف و مگ‌ سیف Duo خریداری‌شده کار سختی نیست و ‌می‌توان به راحتی مدل‌‌ها‌ی تقلبی را از نسخه‌‌ها‌ی اصلی تشخیص داد.

شارژرهای مگ سیف از فناوری NFC برای ارتباط با گوشی‌‌ها‌ی آیفون کمک ‌می‌گیرند و دارای فرمروهایی هستید که بروزرسانی ‌می‌شوند. حال برای بررسی اصل بودن این شارژرها ‌می‌بایست مراحل زیر را دنبال کرد:

  • آیفون 12 خود را به شارژر مگ سیف متصل کنید
  • اپلیکیشن Settings را اجرا کنید
  • گزینه General و سپس About را انتخاب کنید
  • به قسمت پایین صفحه بیایید. در اینجا باید Apple MagSafe Charger را ببینید
  • آن را انتخاب کنید تا بتوانید شماره مدل، شماره سریال، نسخه فرمور و غیره را مشاهده کنید

اگر این اطلاعات به نمایش درآمدند، یعنی شارژری که خریداری کرده‌اید، اصل است. اما اگر شارژرهای ساخت دیگر شرکت‌‌ها‌ را انتخاب کرده باشید، دیگر خبری از این اطلاعات نخواهد بود. توجه کنید که در برخی مواقع، کیس محافظ گوشی مانع از ارتباط میان گوشی با شارژر ‌می‌شود، از این رو، توصیه ‌می‌شود که قبل از دنبال کردن مراحل فوق، گوشی را از کیس آن جدا کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا