شبکه‌های اجتماعیگوناگون

هدیه 12 هزار دلاری «خانواده تیک تاک» به پیک پیتزایی 89 ساله

درلین نیویی (Derlin Newey)، پیرمرد 89 ساله‌ای که به عنوان پیک برای پیتزافروشی «پاپا جان» کار می‌کرد، با هدیه 12 هزار دلاری کاربران اپلیکیشن تیک تاک غافلگیر شد.

خانواده والدز که از مشتریان پاپا جان بودند و درلین نیویی نیز همواره سفارش‌های پیتزای این خانواده را به آن‌ها تحویل می‌داد، این میزان پول یا بهتر بگوییم هدیه غافلگیرکننده را برای این پیک 89 ساله جمع‌آوری کردند. نیویی که با دیدن این صحنه، اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: «چطور می‌توانم از شما تشکر کنم؟ نمی‌دانم چه بگویم.»

درلین نیویی که حدود 30 ساعت در هفته به عنوان پیک برای پیتزافروشی پاپا جان کار می‌کند، می‌گوید که به دلیل جبران هزینه‌های زندگی این شغل را انتخاب کرده و دریافتی‌های وی از بیمه کفاف زندگی‌اش را نمی‌دهد.

البته صفحه درلین نیویی در اپلیکیشن تیک تاک توسط وی اداره نمی‌شود، بلکه تحت مدیریت خانواده والدز است و به لطف ویدیوهایی که توسط این خانواده در این اکانت منتشر می‌شود، نیویی اکنون جزو چهره‌های شناخته‌شده این پلتفرم به شمار می‌رود و حدود 35 هزار دنبال‌کننده، ویدیوهایی مربوط به تحویل پیتزای این پیرمرد 89 ساله را دنبال می‌کنند. نکته جالب اینجاست که نیویی تا پیش از این نمی‌دانست که تیک تاک چیست.

با ای حال، بسیاری از مشتریانی که پیتزاهای پاپا جان از طریق نیویی به دستشان می‌رسد، از وی به عنوان فردی مهربان و خوش‌قلب یاد می‌کنند. اغلب این افراد از تکیه کلام درلین نیویی خوششان می‌آید که حین تحویل پیتزا می‌گوید: «سلام، آیا منتظر پیتزا هستید؟»

خانواده والدز معتقدند که نیویی با این سن وسال، نباید تا این اندازه کار کند و از دنبال‌کنندگان وی خواستند تا مبلغی را به عنوان کمک مالی برای آن‌ها ارسال کنند که دل نهایت 12 هزار دلار جمع‌آوری شد. سپس چک این پول با امضای «خانواده تیک تاک» روی آن، تحویل نیویی شد.

منبع
CNN

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا